6847 dureri


Foto:Mongibello

Sta undeva in penumbra,langa geam,ghemuita pe parchet.Cand am intrat in camera,n-am observat-o de prima data;am inchis usa incet si am asteptat langa perete,prelingandu-ma usor pana pe covor.Imi tineam respiratia.Nu ma auzise.A durat parca o vesnicie pana s-a miscat.Statea cu capul lipit de geam si privea absenta cu coada ochiului la orasul de dincolo de sticla uda.Degetele au inceput sa iasa din amortire si sa deseneze ceva pe fereastra aburita de rasuflarea ei.Nu vedeam ce desena,luminile orasului erau timide la ora aceea.Cred ca urmarea cu degetul lacrimile ploii.Cu mana stanga bajbaia dupa cana de ceai de langa ea.Gesturi invatate o ajutau sa nu opreasca urmarirea ferestrei.Respira sacadat.
Deodata parca o aud soptind ceva…astepta si raspuns.Din cand in cand se oprea si capul ii cadea pe genunchii dusi la gura.Plangea.N-am mai rezistat,a trebuit sa ies.Imi venea sa ma duc sa o imbratisez.N-aveam cum insa,fata de la geam eram eu.

17 răspunsuri

  1. Poate ca lacrimile imbibate cu somn se vor prelinge si ea isi va gasi linistea intre genele impreunate…

  2. Eu am jaluzele..

  3. eu IES de fiecare dată în ploaia ACEEA

  4. dimpotrivă
    ale îngerilor 🙂
    al lui/ al meu…
    pun de-o concesie între două lacrime

  5. Ştiam ca eşti tu..din primele rânduri.Pe cine aştepti cu atâta dor,Rodica?
    Dacă va veni sper să-ţi ştie a aprecia diamantele ochilor.

  6. Superb!
    Fata de la geam isi pretuieste lacrimile, asa cum isi traieste si emotiile: cu gratie si dor.

  7. Pentru mine tergiversarile vietii de obicei nu aduc o completa satisfactie.În unele cazuri am ajuns sa spun ca era mai dulce asteptarea. Poate sunt masochist dar nu pot sa vad iubirea fara durere.Se termina durerea…murim.

  8. […] Leave a Comment » Foto:Mongibello Sta undeva in penumbra,langa geam,ghemuita pe parchet.Cand am intrat in camera,n-am observat-o de prima data;am inchis usa incet si am asteptat langa perete,prelingandu-ma usor pana pe covor.Imi tineam respiratia.Nu ma auzise.A durat parca o vesnicie pana s-a miscat.Statea cu capul lipit de geam si privea absenta cu coada ochiului la orasul de dincolo de sticla uda.Degetele au inceput sa iasa din amortire si sa deseneze ceva pe fe … Read More […]

Lasă un răspuns

