O viata intr-un minut

Sa te iubeasca pt parfumul pe care-l emani.
Sa te iubeasca fara sa te vada.
Sa te simta,fara sa te aiba.
Sa te vrea,fara sa stii…
Sa existe si sa-ti placa asta!

Oare mai stii?

25 răspunsuri

  1. Să fie dragostea neîmpărtăşită…
    cea adevărată?
    Pentru că oferă, fără
    să aştepte răsplată…

  2. Sa te vrea,fara sa stii… Nu suna bine 😦 Daca si tu vrei si el nu? 😦

  3. tresărire de (re)cunoaştere

  4. Rodica, 🙂 credeam că universul traversează o lungă, mai lungă decât o viaţă de om, zonă negativă.
    P.s.
    Ai dezertat! Nu mai eşti pe baricade? :p

  5. Anduranta toti o avem, ca doar cat traim, ne adaptam la schimbari… rezistam.

  6. In primul comentariu, si eu. 😛

  7. Zici:
    „Sa te iubeasca pt parfumul pe care-l emani.
    Sa te iubeasca fara sa te vada.
    Sa te simta,fara sa te aiba.
    Sa te vrea,fara sa stii…
    Sa existe si sa-ti placa asta”
    =======================
    Da, e frumos… romantic-rozaliu ….
    Minulescu, în „Celei care minte”, vede în culori mai puţin vesele amorul:
    „Eu ştiu c-ai să mă-nşeli chiar mâine…
    Dar fiindcă azi mi te dai toată,
    Am să te iert –
    E vechi păcatul
    Şi nu eşti prima vinovată!…

    În cinstea ta,
    Cea mai frumoasă din toate fetele ce mint,
    Am ars miresme-otrăvitoare în trepieduri de argint,
    În pat ţi-am presărat garoafe
    Şi maci –
    Tot flori însângerate –
    Şi cu parfum de brad pătat-am dantela pernelor curate,
    Iar în covorul din perete ca şi-ntr-o glastră am înfipt
    Trei ramuri verzi de lămâiţă
    Şi-un ram uscat de-Eucalipt.
    ………..”

    Într-o vreme, încercam şi eu să scriu poezele din care, pe câteva le-am postat aici:
    http://romanicablues.wordpress.com/2010/10/20/poezii/
    La categoria „Picătura de cerneală” a blogului „Românica Blues” (unde sunt şi acele poezele), mai poţi găsi câteva texte. Nu atât de romatice ca poezia ta, dar despre care unii spun că le-au plăcut…Dacă vrei să citeşti sau să comentezi eşti binevenită.

    • Romantic-rozaliu?Ce-i asta? :))))))
      Era un gand,care fara voi(e)a mea s-a transpus in poem….
      Vin sa vad locul invitatiei….

      • Rozul e culoare speranţei, nu?

        Aşa văd eu versurile tale.
        Cred că eşti la o vârstă de care atunci când îţi vei plimba nepoţeii prin parc, îţi vei aminti ca de una a dracului de fericită.

        Toate întrbările şi dorinţele care îţi populează creierul azi, (unora nu le vei răspunde niciodată) sunt parte din farmecul vieţii. În viaţă nu răspunsurile sunt fericirea ci căutarea lor. Fericirea e parcurgerea drumului nu ajungerea la capătul lui.
        Ştii cum cred că ar trebui să se numească versurile tale? „Doreşte-ţi…”
        De fapt cred că acele versuri ţi le spui ţie însăţi …
        P.S. Analiza gramaticală nu o fac… 😀

        • Exista o gramatica intrinseca…
          Tebuie neaparat sa-mi spui la ce varsta sunt,ca n-am inteles:”Cred că eşti la o vârstă de care atunci când îţi vei plimba nepoţeii prin parc, îţi vei aminti ca de una a dracului de fericită.”
          Ei?

  8. Ştii ce e funny la blogul tău? Îngustimea benzii unde apare scrisul…

    • Nu?
      La asta ma gandeam si eu:daca pot intra in spatii inguste,bine trebuie sa-mi fie in cele largi!
      Cu toate ca ma misc intre claustrofobie si agorafobie! 😛

  9. Vârsta? Cea din acte nu contează, vârsta ta e aceea la care copilăria e o amintire, iar maturitatea o speranţă…
    ===========
    Nu e vorba de claustrofobie, doar banda unde apar scrisul e îngustă, restul, chiar şi nernilul ăsta sunt luminoase, largi…
    (N-am să vorbesc despre spaţii înguste… nu-s destul de miotocan tot timput 😀 ).

  10. Da, depinde la ce te gândeşti când vine vorba de îngustime … 😀

  11. sa te iubeasca pentru ceea ce esti si nu pentru ceea ce vor ochii lui sa vada

    • Se cam intrepatrund astea !Sa ma iubeasca….iubind ceea ce vede,iar ceea ce vede sa fie ceea ce sunt….tine de timing,de viziune,de chimie sufleteasca….

      • Sau poate tine de puterea ta de a-i schimba fanteziile. Dorintele se muleaza în functie de mediu, tocmai de aceea cred ca a reusi sa faci pe cineva sa te iubeasca pentru ceea ce esti si nu pentru ceea ce vor ochii lui sa vada e lectie nescrisa din arta seductiei.

Lasă un răspuns

