Am o pofta pagana sa sper


Foto:strany

Carnea incepe vizibil sa scada,
pielea isi revine treptat
si intra in formele initiale…
Starea de expansiune s-a incheiat!
Cu toate ca dragostea nu-i punctuala,
eu inca port pe mine ziua de ieri.
O las,sa ramana acolo
sa se confunde cu ultimul eu.
Te pierd din ochi,
iar tu ma pierzi din minte,
undeva e o inima la mijloc.
Daca ai stii cum arata totul
in spatele ochilor mei!?
Aceasta vedere ma face sa am,inca,
o pofta pagana sa sper.
Da,Doamne,chiar impotriva mea….
Socoteala voi da,
pentru fiecare strop de iubire
ce picura pe vene in jos,
spre pamant!
Caci bine-i Doamne
sa fii sigur ca
viata ta e asta
si nu alta!
De ce as renunta?

10 răspunsuri

  1. Se spune ca atunci cand nu mai avem nimic,de fapt ne ramane speranta…

    • Cand nu mai ramane nimic,locul ramas e gol…..speranta insa umple…deci nu-i nimic pierdut….sunt eu in coltul in care nu prind bine imaginea de ansamblu!

  2. Viata asta e de-asa natura…ne da ocazia sa renuntam dar nu si puterea de a o face.Iar daca totusi, de niciunde gasim puterea sa renuntam cu adevarat ( uneori a renunta înseamna mai mult decat a lupta) ar trebui sa stim ca linistea e mult prea departe de locul acesta.
    Nimeni nu s-ar schimba pe sine (si ma refer aici la schimbul de vieti), oricate afirmatii ar face.Sunt prea multe riscuri si avantaje desarte.Numai dorinta de cunoastere sau un moment de inconstienta sa ma poata împinge spre asa ceva.

  3. grădinărim prin suflet punînd araci totului din spatele ochilor, mereu uitînd socoteala lor

    cine ţine ‘socoteli’ în iubire nu ştie ce-i
    cuasuprademăsura e unica cale

  4. Frumos, ţi-e sufletul…
    Invidios, se mulează trupul!
    Puteri, adună speranţa
    Nebună, trăieşte iubirea.

Lasă un răspuns

