Duhul vorbelor(10)

„…cu cat mi-e mai greu,cu atat am nevoie de mai multe argumente pentru a ma convinge ca inca rezist.”
(Ana Blandiana-A fi sau a privi)

24 răspunsuri

  1. De data asta pot spune ca intradevar este retorica, chiar daca nu este o intrebare ci mai mult un raspuns…

  2. M-am ratacit putin…

  3. Sufletul mi-a fost cam la pamant, asa ca nemaifiind apt de in drumari nu am mai ascultat ce spune..

  4. Cand visez…cu ochii deschisi… realitatea nu se prea potriveste in puzzle.

  5. Nu stiu ce sa zic, eu cred doar ca visul merge paralel cu realitatea, problema este daca stai prea mult timp doar in una dintre linii.

  6. Daca privesc din unghiul tau as zice ca e mai degraba invers, visul incearca sa imbratiseze realitatea… insa realitatea se tine departe.

  7. Jumatate din vis sigur nu s-a topit, este doar legat fedeles si ascuns in debara!
    Cat despre realtatea-ti…asa e!

  8. Totul se transforma, nimic nu se pierde, din pacate conteaza foarte mult forma din momentul in care traim si care in momentul acesta e in formare, cred.

    • Forma in formare?Aha…ca si cum ai avea un vis in plina visare si te-ai trezi cand esti deja treaz! Ihi…
      Ce mai conteaza forma?Omul stie atat de bine sa se adapteze….;cel mai nasol e ca m-am acomodat cu frica/teama de a nu avea nimic…

  9. Incat refuzi sa ai…
    😛
    Toate exemplele date de tine se pot petrece intr-un vis.

  10. In momentul in care accepti realitatea poti sa o schimbi, ai putere asupra ei/ta. Atata timp cat o ignori va face ce vrea ea cu tine, iar tu vei simti ca inoti impotriva curentului…

  11. Eu cu greu mai gasesc acele argumente; a ramas doar nadejdea din mine sa le ceara…

  12. cuvinte întortocheate,mi-e lene să cred..

Lasă un răspuns

