Miezul meu de luna

M-am nascut in miezul lunii Tishrei.Undeva pe la 2 noaptea;si nu in oricare,intr-una frumoasa!
N-am sarit niciodata de bucurie in aceasta zi,n-am s-o fac nici de data asta!Oasele,mintea zdruncinata si frigul de-afara ma impiedica.De ce-as avea sa ma bucur azi,mai mult ca ieri?Timpul e iluzoriu.Il las sa se sarbatoreasca singur,nici nu-l bag in seama.Pe mine?Nici atat!Cu cat traiesc mai mult,cu atat (nu) inteleg mai multe,iar (ne)cunoasterea nu are sinonima bucuria,din pacate…Ajunga zilei zbuciumul ei!Nu vreau sa mai visez(nu cu ochii inchisi),imi iese mereu prost!Nici macar planuri nu-mi mai fac!Am cam uitat matematica,iar statistica nu era materia mea preferata!E de ajuns ca traiesc…voi vedea cum,pe parcurs…
Imi canta sufletul;nu,nu a bucurie…
Ciudat,inca mai cred in minuni!

38 răspunsuri

  1. La multi ani, sa pui dragoste pe rani!

  2. La multi ani, Rodica, minune de om ce esti!

  3. Saru’mina,
    Lasa timpul sa se sorbatoreasca .Esti inclusa .
    Lasa zilele sa te sarbatoreasca una dupa alta,mereu…
    La multi ani!

  4. La multi ani! Cu tot ce-ti doresti, ca tu stii sa-ti doresti exact ce trebuie

  5. LA MULŢI ANI !
    mulţumesc, CĂ EŞTI !!!

  6. La Mulţi Ani! Şi fie ca toate visele tale cu ochii deschişi să se împlinească în cea mai frumoasă formă!
    Ce de muzică superbă! Ce m-ai transpus şi pe mine într-o stare de visare…şi chiar dacă nu iese ceea ce visez cu ochii deschişi, e prea bine în vise…

  7. Foarte multi ani!!! 🙂
    Multumesc pentru toate >:D<

    • Multumesc!”Foarte”?Doamne,pare deja o povara.Stie Doamne-Doamne ce-mi trebuie….insa se pare ca are alte planuri decat ale mele….ca intotdeauna!

  8. La mulţi ani, Rodica! 🙂
    Am fost mirată să descopăr că gândim exact, exact la fel în această „problemă”.
    La mine şi minunile au gust amar.

    • Semanam mirari acolo unde nu ne asteptam…
      Multumesc mult!
      Pt.mine minunile nu au gust amar,dar nu le mai disting….le doresc atat de mari,incat le uit pe cele mici…

  9. Ca intodeauna ,romantismul incurabil.

  10. La multi ani Rodica si vise implinite.

  11. La multi ani,Rodica! Iti doresc multa iubire si sanatate!

  12. La mulţi ani, Rodica! Să fii fericită şi iubită. Este prima oară când păşesc pe aici şi uite că m-am nimerit de ziua ta. Mi-a plăcut ce am găsit şi voi reveni. 🙂

    • Multumesc,Carmen!Esti binevenita!Te voi primi,mai in pijama,mai imbracata de-o cafea….asa,mai lejer.Tinuta de seara nu prea,poate doar la concerte. 🙂

  13. M-am regasit în framantarile tale mai mult decat credeam. Îti doresc sa descoperi minunea adevaratului sens al vietii si sufletul tau sa gaseasca linistea.Si nu uita niciodata ca…

    La multi ani!

  14. >:D:D< La multi ani!!!!!!!!!!!!!!

  15. m-am trezit tarziu..sper ca nu prea tarziu ca sa iti urez si eu…multi ani vesnici 🙂 sa fii happy! cat poti tu de happy…si sa te bucuri de tot ce poti 😛 Anul care vine…sa plangi mai putin, sa razi mai cu pofta, sa uiti mai des lipsa de dragoste si sa traiesti printre cei pentru care esti pretioasa ! >:D< La multi ani!!!!!!!!!!!!!!

    • Toti anii sunt facuti dintr-o tesatura de apa cu soare.
      Multam fain!

      • fie ca apa…sa ostoiasca doar setea sufletului…sa nu fie lacrimile care uda obrajii…altfel, tineretea-i suferinta, si cand mai are vreme soarele sa stea pe cerul inimii daca nu acum? 🙂
        >:D<… intr-o zi o sa cantam si noi cu ingerii "no more night…no more pain, no more tears, never crying again!!!"

  16. La mulți ani ție și blogului (în)cântător!!

  17. La multi ani !!!
    Sa traiesti cum visezi, sa nu pierzi niciodata poezia vietii xxx
    Scuze pentru intarziere.

  18. Știu că nu te pot supăra întârziații. Poate doar oamenii suciți, sau reînvârtiții în loc. La mulți ani, fată frumoasă! Să fii mereu aici pentru ceilalți!

Lasă un răspuns

