Intrebari(retorice)-20

Ce-ai face tu,de-ai fi in locul meu?

27 răspunsuri

  1. As face altceva, cred. Totusi, oamenii care petrec mult timp impreuna seamana, deci, daca de exemplu tu ai fi in fiecare zi in preajma mea cred ca as face la fel ca tine….ori tu ca mine?

  2. Asta imi aminteste de o parabola pe care am citit-o intr-una din cartile lui Osho, despre niste oameni care isi purtau poverile in saci, in spate, si la un moment dat au fost pusi in situatia de a putea alege, dupa plac, sacul altuia. Atunci au realizat, brusc, ca tot mai bine duci ceea ce e al tau, fiidca macar cunosti in amanunt datele problemelor, sunt ale tale, ale altora s-ar putea sa atarne mai greu… sa fie mai spinoase… Mi-a dat mult de gandit atunci.

  3. Ce-ai face eu de-as fi tu,ce-as face tu de-ai fi eu,ce-am fi noi daca chiar am face…

  4. probabil ca nu m-as descurca mai bine decat tine, in locul tau!

    • 🙂
      Din afara e mai limpede situatia…si eu daca as fi in afara mea as stii ce-i cu mine si ce sa fac….de cele mai multe ori stiu ce trebuie sa faca altii!

  5. mi-as gestiona mai strins tristetea, ca sa nu mai dea pe afara si mai ales sa nu cronizeze o depresie.
    s-a si gasit cine sa-ti dea sfaturi, dar tu ai intrebat…

    • Reteta am si eu,dar se pare ca nu se aplica posesorului de depresii;e atipica lumea asta a mea;declanseaza numai chestii cu dublu inteles!Nimic simplu,nimic doar intr-o culoare…iar eu cum sunt nebuna dupa culori,mi-e greu sa ma decid.Talerele trebuie echilibrate!

  6. […] Clara, Oceania, Oplisme, Orestuca, Orfiv, Primadona, Pro Atitudine, Pui de eschimos, Chat Noir, Rodica, Răzvanrc, Scurtul, Sebra, Simion Cristian, Societate, Stropi de suflet, Supravieţuitor, Teo […]

  7. As face la fel…
    Fiecare simte in felul lui… >:D<

  8. Pai…si daca n-as vrea sa fiu in locul tau? Se pune?

  9. n-are cum fi…
    şi tu ştii
    că întrebările retorice răspunsuri, doar, retorice vor primi

  10. Retorica sau nu…
    Daca ai vrea sa-mi spui care este locul tau, cred ca ar fi o poveste lunga. Daca as incerca sa-l dibuiesc eu de la distanta asta, as avea de lucru la un puzzle delicat, complex si nici nu as putea sti cate bucatele lipsesc. Pe tine te vad, partial ca intr-o oglinda, dar locul tau…Rolul tau? Grea intrebarea ta (retorica)!

    • Intrebarile sunt grele de oricare parte ai fi….;cateodata nu sunt puse intrebarile pt a nu capata raspunsuri,care pot fi si mai greu de suportat…

  11. Saru;mina.
    Te-as intreba ce n-ai face daca ai fi in locul meu.

  12. Si daca as fi în locul tau, n-as mai putea fi eu?
    Cred ca la fel am sa raman si-aceleasi lucruri am sa spun.
    Orice necazuri si belele am sa le port ca pe-ale mele.
    În locul tau de-as fi!

  13. Acelasi lucru pe care l-ai face tu.:)

Lasă un răspuns

