Chiar Nina,cum s-a ajuns aici?

11 răspunsuri

  1. Scuze ca raspund aici,dar dincolo a zis ca e prea lung comentariul si sa reeditez si…
    Saru’mina,
    M-am gindit sa inchid pravalia.Pe aici nu se mai misca nimic.Cei care au ramas sint cei dragi cu care am fost impreuna de mult timp si care,chiar daca nu ne-am scris de mult stiu ca sintem aici,unul in propierea celuilalt.Eram tentat,la un moment dat sa-mi iau si eu o pagina de blog,dar …Am facut slalom pe bloguri.E drept,e multa daruire,e multa sensibilitate,simtire,bunatate,dar e si extrem de multa necajeala,durere,strigate de ajutor…si cind intinzi o mina se retrag speriati,parca, si cade ca o ghilotina intrebarea:de ce o faci?Riscul de a gresi comentind in functie de ce intelegi din ce e scris,nu ce a vrut omul sa spuna,e mare.E si riscul de a jigni ,chiar daca nu vrei asta.Recent cineva striga „ajutor” pentru altcineva.Mi-am zis,hai ca poate pot face ceva sau impreuna,reusim.Aproape ca am simtit cum mi-a pus miinile pe piept si m-a impins:tu ce te bagi,crezi ca asa,oricum poti ajuta?M-am retras mirat.Ma si vedeam in apa,gata sa fiu inghitit si stind in cumpana:sa ma prind mina aia,sau de cealalta…,mai stau,poate apare o mina mai importanta…I-am zis si Laurei,azi am vazut primul stol plecind si mi-a lasat asa,o senzatie de…abandon.Bine,asta e separat.Asta mi se intimpla in fiecare toamna.Raspunsul la intrebarea ta este,nicaieri.Stii cum e,sa ramina in crumiera un chistoc inca fumegind,sa se sfirseasca incet ultima melodie de pe disc,sa filfiie perdelele la geam…

    • Alexandre,
      noua oamenilor ne e greu si sa fim singuri,dar sa fim cu cineva,dar sa oferim…
      Sa cunosti oameni e si mai greu;e un fel de renuntare la egoism pt a intra in casa altcuiva si a-i respecta regulile,fara sa te dizolvi;sa-l mai si ajuti?Aici e si mai greu…daca a darui e divin,a stii sa primesti e o arta!
      Of,nu stim sa primim ceea ce nu seamana cu ideea noastra de ajutor…
      Cat despre comentarii,si aici e greu!De cele mai multe ori,un text inseamna altceva pt cel care-l citeste decat pt cel care l-a scris.Rezonam in functie de „cum”suntem,de”cine”suntem,de „cum”ne-a schimbat viata,de”ce-am mostenit genetic”…etc
      Iti urez o calatorie inapoi….

  2. […] Obeada, Gabriela Elena, Gabriela Savitsky, Grapefruits, Loryloo, Delia, Luigia, Madi, Malli, Rodica, Miscellaneous, Myriam, Rox, mnealui, Roxss, Ruxandra, Teo, Twistedchocolate, Un nou sens, Vania, […]

  3. Nothing more… nothing less.

Lasă un răspuns

