In asteptare de…


Foto:ravis-sante

Pauza-Nora Iuga

totdeauna seara o asteptare
sta cuminte langa scaunul meu
si imi fixeaza usa
eu cred ca-mi cheama jucariile inapoi

poate ca suna chiar acum
si pe vizor e o pauza mare alba

dar unde mi-am pus crimele acelea
prin ce caiete?

11 răspunsuri

  1. Eu aştept vara,tu?

  2. atunci sunt dorinte…. 😛

  3. „3. cu nora la telefon

    Nora îmi

    spune la

    telefon: ”Ce

    dimineaţă

    plăcută cu

    voi

    şi cu

    îngerii voştri de

    tablă”.

    – Octavian Soviany-

    mă bucur tare că-ţi place 😀

  4. Aşteptarea e îmbrăcată în costumul de seară.
    Seara e îmbrăcată în costumul de călătorie.

    Aşteptarea devine seară.

    Şi îşi schimbă hainele iar,
    Cu unele mai potrivite,
    Acceptării şi normalităţii
    Unor seri liniştite.

    • Uneori asteptarea e pe picior de duca,de duca mai departe prin viata…ce costum mai poarta nu mai conteaza.Dar cred ca re gust intotdeauna,perefera culorile calde…

  5. Si eu mi-am ascuns odata nelinistile în sertare.De atunci ma tem sa le mai deschid. Dar înca stau cu teama ca într-o zi îsi vor aduna puterile si vor iesi afara. Iar daca absenta lor poate fi considerata o asteptare, atunci as vrea sa nu se mai termine…

Lasă un răspuns

