Raspuns peste timp:nu,nu-mi complic viata!

Sper din toata inima mea.E singura ratiune de-a exista.Neg cu vehementa evidenta ce(poate)pentru altii se numeste realitate.Nu ma pot clinti un cm din aceasta pozitie.Nu poate fi altfel,nu?Imi imaginez cum ar arata viata fara speranta,fara sa am vointa sa mai sper:as ingheta de spaima,m-as ascunde dincolo de vreme ca sa nu ma vada nimeni,as disparea prin refuz de participare,as capitula in propria nimicnicie,plansul mi-ar fi prea greu de suportat(nu mereu aduce liniste!)…Nu-mi permit asta,caci speranta aduce atata lumina,ma imbratiseaza si-mi aduce pace…cat a spera pentru inca o zi!Sa nu iti inchipui ca-mi fac planuri!Nu!Doar pentru ziua de maine!
Nu ma compatimi!Nu ma mint frumos!Sunt extrem de lucida!Tocmai de aceea sper.Asta nu inseamna ca sunt vesela,ca mi-e bine,ca visez frumos mereu,ca am zambetul cat fruntea,ca desenez norisori pe oglinda aburita de la baie,sau ca sunt cu mintea aiurea…Nicidecum!Normala sunt,cu pulsul cam slab in ultima vreme(ce-i drept!),mai uit sa mananc(dar nu-i o problema asta),insomniaca(inca!),analitica,
emotionala(bat-o vina de slabiciune!).Niciodata n-am crezut mai mult ca acum ca imposibilul va deveni posibil.Cum?Cand?…Mai conteaza?Eu nu pot exista decat asa.Iar imaginea e intregita de speranta,de ce va aduce ea;poate undeva,candva,poate la sfarsitul timpurilor…Imi astept tainul care face sfera perfecta,vederea clara,inima intreaga….
Sper,altfel nu pot rezista vietii asteia!Si vreau sa rezist si stiu sa astept…


Foto:m0thyyku

30 răspunsuri

  1. Speranta, singura care ne tine in viata… cea care moare ultima, dar care moare si ea… 😦

  2. Uite un Om care ştie ce vrea! Bravo, vei fi fericită!

    • Imi prezici asta?Sau conform calculelor asa ar trebui sa se intample?Experimente,ceva,la baza?

      • Un om care stie ce vrea, stie ce l-ar face fericit si prin urmare poate sa afle drumul catre acest lucru. Daca il urmeaza depinde de puterea interioara, adica de motivatie care este direct legata de capacitatea de a intelege lucrurile, autodisciplina, etc.

  3. asa-s de dese starile astea confuze cateodata…incat parca nici speranta nu mai straluceste prea optimist! Unele lucruri, puse in balanta par sa nu aibe nicio cale de iesire…si totusi…rabdarea…timpul care vindeca si uitarea, care-i deseori binecuvantare…greu dar nu imposibil sa razbesti…

  4. Ştiai că speranţa poate avea efect paralizant?Astfel încât nu mai poţi ieşi din ea…Uiţi de tine,dar nu uiţi de ea…N-ai putea.
    Nu cred că speranţa moare!Ea dăinuie…Dacă nu în mine atunci în tine,sau în celălalt…Dar nu moare!Ce ne-am face dacă ar muri?N-ar mai exista oameni care să spere pe Pământ!

  5. Fara speranta totul devine cetos si de netrait. Sigur se va intampla ceva frumos in viata ta, poate nu maine si poate nu exact cum ai visat, poate fi doar o varianta multumitoare, dar asta este inceputul, tu ii poti adauga adevarata valoare. Nu abandona niciodata, nu poti castiga decat daca incerci.

    • Ceva frumos in viata mea?Se intampla in fiecare clipa….cu fiecare gand,cu fiecare imagine,si sunet….
      Cat despre viitor,nu stiu cum va fi,doar sper!Ca ce e speranta,decat o notificare a lipsei?

      • Da, ai dreptate, se simte ca „se intampla ceva frumos in viata ta” zi de zi; n-am folosit cea mai fericita expresie, dar stiu ca ai inteles: uneori frumosul de zi cu zi nu mai este de ajuns, iar speranta e o proiectie in viitor a dorintei de implinire.

        • Este de ajuns in masura in care el intregeste fiinta…Numai ca ma incapatanez sa fiu asa,chiar si in momentele in care-mi plange sufletul…De afara se vede doar lumina in geam,restul il stiu doar eu!

  6. Life is simple,but we never fail to complicate it

  7. Speranta e cea din urma virtute, tot ce mai ramane din noi înainte sa ajungem doar o umbra.Practic e justificarea existentei noastre, eu asa cred…
    Nici nu am avea cum sa ne complicam viata prin ele, sperantele faciliteaza totul.

  8. Simplă sau complicată e cam greu să-i rezistăm ,asta dacă preferăm un conflict deschis.

  9. nu avem de ales, suntem „condamnaţi la” SPERANŢĂ 😀

  10. Nu stiu daca speranta inseamna fericire stiu doar ca speranta inseaman revenire,ajutor,traire si implinire.Fericirea nu poate fi continua ,speranta insa trebuie sa existe permanent.

    • Fericirea e stare de gratie!N-avem noi stari de gratie la discretie!Speranta e si ea mereu amenintata,dar rezista,draga de ea…ne tine in viata uneori impotriva logicii…

  11. Mi s-a luat de viaţă! Azi iar am avut 7 ore nenorocite la şcoală , două ore nenorocite pe navetă , mâncare nenorocită şi RECE în frigider iar ora de culcare o dă în nesimţire… Găsesc ceva la farmacie?

    • Farmacista de serviciu ti-a pregatit ceai de iasomie si vitamine naturale,acasa cineva iti va face masaj facial,te asteapta si niste pachetele parfumate de vise,iar dimineata vei fi ca nou in tricoul albastru….

  12. Fii tu, crezi in ce vrei, atata timp cat te simti adevarata. Explicatii prea multe in jur poate e inutil sa dai, nu inteleg toti limba ta. 😉

  13. Asteptarea este o stiinta .Putini o cunosc si mai putini o practica.

    • Suntem dispusi sa facem,sa asteptam sau sa ne implicam in ceea ce posedam o oarecare cunoastere apriorica.Nu riscam mai nimic.Suntem siguri,actionam.Eu insa,ma incapatanez sa sper,sa astept in pofida evidentei…asa sunt eu,masochista din fire,prefer sa sufar decat sa ma intreb cum ar fi fost!

Lasă un răspuns

