Interogatii epistolare


Foto:w1zzy

Presupun ca o cunosti mai bine decat mine,poate mai bine decat se stie ea insasi…Cand v-am vazut impreuna am zis ca nu exista ceva mai frumos decat nebunia dintre voi.Cu toate astea,stati fiecare in ungherul lui,va vad cum va macina dorul si cum va gaureste inima,lasand sa curga din ea seva voastra…Imi vine sa va iau de guler pe amandoi(tu nu porti,dar ea mai are…) si sa va desfac bratele si sa va re-invat sa va imbratisati….Stii tu cat plans,infrigurare si incertitudini ascunde pasul ei ferm si privirea ei aparent neclintita?Stii cat o costa un zambet?Cata munca de lamurire pentru a nu renunta la vise?Cat o dor prea-incarcatele-i nopti de amintiri?Cat vrea sa scurteze drumul pana la tine,dar in graba uita in ce se urca?Stii cat ii pare de rau ca n-au invatat-o ai ei sa iubeasca si ca a aflat pe parcurs,trunchiat si defazat?Cat o apasa incaperile ticsite de oameni in care tu nu esti?Ca nu are nopti si zile,ci o peltea intinsa si ranceda?Ca de atata stat in genunchi,nu mai stie pozitia verticala?Ca nu mai ea,cu toate ca vag mai seamana?
De unde stiu toate astea?Fii linistit,ea nu mi-a zis nimic…i-am urmarit gesturile cand o taram cu mine in a mea viata,pentru a o scapa de a ei…

11 răspunsuri

  1. Chiar asa cat ne costa sa iubim?Un litru de sange,2 metri de tensiune,neuroni din belsug si inima toata….Ar fi simplu daca ar fi vorba de bani,dar e vorba despre noi,Zorro.

    • mai,Zorro,mai…ne costa viata;in ea intra si litrii de sange si metrii de tensiune si calea ferata a gandurilor,si palpitatiile si moartea….Am sa fac un rabat,si am s-o las sa faca parte din viata!

  2. Pacat ca nu ploua azi,te-as fi inteles..

  3. Aici mi-au dat lacrimile.

  4. Sa ne ascundem de iubire ar fi în zadar
    Ea ne gaseste-n orice colt al galaxiei,
    Dar si în lipsa ei viata ne e calvar
    Si gandurile bat la poarta nebuniei.
    Setea de dragoste n-o poti acoperi
    Cu lacrimi, nerabdari sau îndoieli,
    Dar daca ce ne-am fi dorit nu putem fi
    Macar sufletului sa-i ramanem fideli.

  5. Dar drumul catre tine e-ngustat
    De chinurile ce le-ai suportat
    Deschide bratele si striga-l tare
    Pana tacerea ta suna-va disperare.
    Atunci nadejdea va iesi din tina
    Învata-ti sufletul sa creada.Si-o sa vina…

    • Trecu de disperare sunetul
      Din tina nadejdea capata tulpina
      Picioarele se deprind cu umbletul
      Iar sufletul avid e de lumina…
      Cat despre brate…
      Nu mai stiu nimic!

  6. […] SLALOM PRINTRE BLOGURI – OTTILIA ARDELEANU (rugăciune de seară); MIRELA PETE (pisicologie); CRISTIAN DIMA (Sibiu – detalii nocturne); RING OF GYGES (interogaţii epistolare); […]

Lasă un răspuns

