Azi,mai mult ca ieri…

Mainile imi miros a fructe;gandurile au strans snopi de flori de camp;mintea mea reflecta o cana mare de ceai in care se scalda pentru ultima data soarele(iasomia);visele te gasesc din ce in ce mai rar;azi ca si mai ieri am inceput sa (te) inteleg(ma prind asa de greu uneori !);cu riscul de a pastra golul in stomac,voi incerca sa nu te mai caut in multime;voi incerca sa…


Foto:Floydinka

Later edit:

20 răspunsuri

  1. voi incerca sa…salvez doar imaginile cu noi undeva pe retina si de cate ori voi clipi, te voi vedea.Asta era continuarea nu 🙂 ?

  2. O viata traita numai prin prisma amintirilor mi se pare irosita. La fel ca fotografiile, se deterioreaza si acele imagini, fara ca noi sa putem face ceva.Nu e ca si cum le-am sterge noi, timpul o face în locul nostru.
    Am reusit sa trec peste lucruri pe care aproape as fi jurat ca le voi memora toata viata.Sigur ca nu le-am uitat complet, dar au ramas doar imagini vagi a ceea ce parea „imposibil de uitat”.Sau poate sufletul meu chiar a vrut sa le uite…
    Dar totusi cred ca-i o risipa de viata (nu de cuvinte) sa traiesti refuzand sa uiti ceva pentru care nu ai mai fost dispusa sa lupti sau sa cauti.

    • Andrei,timpul ne vindeca pe toti,numai ca fiecaruia ii prescrie doza personala.Nimic nu e”imposibil de uitat”,daca vrei asta…
      Unii se vindeca prin uitare,altii prin memorie,altii prin sarituri mortale in alte experiente,altii prin negatie,altii prin suferinta…
      Cel mai greu e sa-ti uiti sinele si sa mergi mai departe!

  3. La Bruyere spunea ca atunci cand vrei sa uiti pe cineva inseamna ca te gandesti la el….ma tem ca avea dreptate 😦

  4. Ochii uita.Se uita.Insa inima,niciodata!
    Suntem claditi din amintiri,dar nu trebuie sa privim inspre ele…sa incercam sa le retraim.Ele trebuie pastrate undeva intr-un sertarel din suflet.Sa le lasam sub un strat gros de praf pe cele care dor….si sa ne amintim cu drag ce de celelalte.Uneori.
    …….
    Numai bine,Rodica!Si daca va fi sa fie…

    • Numai ca,fiind alergica la praf,nu ma indur sa tusesc si sa-mi curga nasul de la amintiri,prefer sa le las loc caldut langa soba,aproape de inima mea…
      Ce sa-i faci,cu varsta te ramolesti!
      Merci,Fluturas!

  5. Imagini frumoase. Un început de săptămână cât mai bun!

  6. Si azi ca ieri,iti multumesc!

  7. Eu cred ca va ramane atata timp cat e nevoie.Ne vindecam uneori retraind si amintind.
    Te rog sa mi permiti sa fac o urare.
    La multi ani! Alexandru.

    • „Atat timp cat e nevoie”,suna atat de…oricum!Ne temem de ceea ce nu cunoastem,de ceea ce nu putem duce mai departe cu mintea…
      Sezon deschis la urari 🙂 !

  8. din fericire, uitam. e cel mai bun scut. uneori uit si ma supar ca am uitat. uit ochii cuiva sau gesturile sau mainile.
    dar uitarea e calea spre prezent. e alarma care-ti spune ca azi trebuie sa traiesti si acum si ca amintirile sunt bune ca amintiri. si atat.

    • Da,din cand in cand e necesar un cleanup disk,dar nu de amintiri,ci de suferinta…Insa,terapia asta nu stiu daca face diferenta intre celulele sanatoase si cele bolnave…curata tot!
      Nu mai sunt cea de ieri,asta e clar!Imi trebuie insa o anamneza corecta!

  9. m-ai facut sa plang

Lasă un răspuns

