E bine de stiut…


Foto:henriquefrazao

Zilele astea avea Lora un chestionar la ea pe blog…l-am preluat si mi-am imaginat raspunsurile,cam asa:

Eu intreb si tu sa raspunzi:

De ce asa?
Chiar!Nici nu ma asteptam sa fie asa!Deci,n-am vrut nici o clipa asa…

De ce impreuna si de ce despartiti?
Pt ca nimic nu-i mai bine/din cauze dincolo de intelegere….

De ce durerea e totdeauna mai mare decat placerea?
Pt ca poezia ascunsa in ghimpii inimii e cu eliberare treptata,pe cand placerea e focul stins de vant…

De ce te iubesc?
Pentru tot ce ai trezit in mine,pt ceea ce vad in ochii tai,pt „brusc si pt.totdeauna”…

De ce mi-am vazut viata cu tine?
Ca implinesti tot…

De ce mi-am vazut viata fara tine?
Prea multe obstacole…

De ce oricat as vrea ceva nu se va intampla niciodata?
Asta n-am de unde stii…

De ce vinovat e totdeauna cel care pleaca?
Pt ca se pp ca are mai multa putere/vointa/nu se uita inapoi…

De ce imi lipsesti?
Nu mai sunt eu…

De ce oricat mi-as amesteca lucrurile, tu esti totdeauna deasupra?
Esti aerul meu…

De ce tacerea e mai buna?
E?Posibil…nu stiu….uneori calmeaza lucrurile/le aseaza…alteori doare atat de rau!

De ce nu pot macar sa trec prin fata casei tale?
Infarct?

De ce un comportament anume imi staruie in minte?
Am nevoie sa-l inteleg…

De ce e atat de greu sa dispari?
Nu vreau asta!Iar cand imi doresc…

De ce plansul nu se intoarce exact acolo de unde a inceput?
Continua mereu…se adauga mereu ceva.

De ce plansul te intoarce exact acolo de unde ai inceput?
Eh,chestii nerezolvate…

De ce luna asta plina nu am vazut-o impreuna?
Mereu alta bucata de cer…

De ce pe masura ce indragostirea se stinge, iubirea creste?
Se stinge ceva?Nu…

De ce nu vreau sa-ti aud vocea?
Ba vreau!Uneori mi-e teama c-am s-o uit…

De ce urasc anumite aspecte din caracterul tau?
Urasc?E prea mult spus…Pt ca nu inteleg…

De ce dorm mai totdeauna pe partea dreapta?
De teama ca inima sa nu se striveasca..

De ce e cercul inchis si noi suntem pe dinafara?
Va fi alt cerc…in cerc!

De ce nu-ti voi mai vorbi niciodata?
Nimic nu-i batut in cuie.Vreau sa cred asta!

De ce functionez totdeauna “la cald”?
Se deschide carapacea…

De ce si tu tot asa?
Doua testoase…

De ce nu pot sa inghit tot paharul?
E mai amar decat pot duce…

12 răspunsuri

  1. Ro-di-ca! M-ai dat gata! Exact acestea sunt raspunsurile. Raspunsul cu ” doua testoase” ma face sa lesin de ras. Dar si pana acolo, ma regasesc in fiecare raspuns. E minunat cand exista comunicare! Sa fii bine de tot, de tot, de tot!

  2. Va fi bine, Rodica…si frumos, si pace, si fericire…pe toate ti le doresc!

  3. Frumos.

  4. am răspuns şi eu, în „gînd” 🙂

  5. […] la butoane şi mă bucur mult! Nişte… deceuri provocatoare la… sinceritate găsesc la Rodica. Cîţi le-am răspunde?  Cum se fezandează o raţă şi ce treabă are asta cu peţitul citesc […]

  6. raspunsuri potrivite, intotdeauna pe masura ta…scrii atat de frumos… 🙂

  7. […] Oceania, Paul G. Sandu, Policier, Pro Atitudine, Cosmin Ştefănescu, Ralu, Chat Noir, Rodica, Scorţişoara, Sebra, Societate, Sofilios Blenorel, Stropi de suflet, Deea, Tiberiu Orăşanu, […]

Lasă un răspuns

