Ma duc la ale mele,te las cu ale tale…

Asa ar trebui sa fac ori de cate ori cineva intra cu bocancii noroiti in casa mea si ajunge acolo unde stau cu picioarele goale.Si mai ales daca nu-l cunosc.Ar trebui sa pun un filtru de bun simt la poarta.Legitimare,scanare si(de ce nu)dezbracare,in cautare de bun simt(macar comun).Nu face fata?Out!Rapid si fara sanse!Altfel,te ia de folosinta indelungata,crede ca merita o felie din timpul tau si joaca empatic,chiar de nu are spectatori…Pierdere de timp,de substanta cenusie,de suflu si de altele(care se mai stiu).Din pacate,sansele nu sunt pt toti….De ce?Pt.ca nu totul se iarta!Asa ca,sa-si mai viziteze dependintele,poate mai au ceva provizii de facut;saracii,sunt in mare lipsa!
Pana cand fac curat,dupa atat de mult noroi/gunoi,sunt in „revizie tehnica”/”inventar”…mai am de spalat cate ceva pe aici!

43 răspunsuri

  1. Cred ca e cea mai buna solutie asta cu datul afara de la bun inceput. E formula cea mai eleganta pentru anumite tipologii, care, daca nu esti ferm de la inceput, ti se suie in cap, cum se zice. Si apoi de ce sa fiu cu manusi cu un om prost crescut? Asta e intrebarea care ma macina, desi nu pot sa raspund cu aceeasi moneda. Cred ca pe asta se si bazeaza unii. Asa ca usa trantita de la primele mojicii

    • Ma gandeam…ce nu poate fi iertat din prima:badarania?,oare nesimtirea?mojicia?lipsa educatiei?minimum de suflet?Daca toate astea insemana,nuantat,cate altceva,oare de ce imi par asa de asemanatoare?
      Oare am sa ma dezvat de oameni?Poate imi pun gard electrificat! 😛

  2. Nu pune! Sunt si oameni frumosi, poate chiar mai multi decat ceilalti, doar ca ceilalti au tupeu si gura mare, de asta par multi :). Dar nu cred ca sunt. In plus in gard s-ar putea sa ramana cine nu merita. Smecherii stiu cum sa-l sara 🙂

    • Pai pun detector de”badarani”…gard inteligent,nu gluma…care se deschide la cei ce stiu parola sufletului…. 😛
      Nu inchid portile,iau doar alarma de perimetru!

  3. Cred ca tu ii lasi sa intre asa.De fiecare data vrei sa vezi daca va proceda la fel (in cazul ca s-a mai intimplat) si te enervezi dupa ce pleaca.
    Da,ar trebui sa pui un indicator de restrictii sau sa le spui sa-si lase „boconcii” in strada,sa-si spele picioarele la cismea si dapa aceea sa intre.In strada?Da,in strada.Acolo unde mai este permis aproape totul.Crezi ca vor mai intra?
    Eu cred ca aceia care profita sint cei care stiu ca tu ierti.Chiar daca te doare,ierti.
    Ei,te mai burzuluiesti din cind in cind,dar vei uita si iar si iar te va prinde pe picior gresit.
    Nu tu trebuie sa te schimbi,ci ei!

  4. Stie,nu?
    Macar o data,trimite-l in curte .
    Macar o data ,chiar daca ierti,iar el stie asta,fa-ti placerea sa-i vezi ochii atunci cind ii spui sa-si lase bocancii in strada…
    Stii tu mai bine…
    C’est ca! cum zic „germanii”…

  5. e greu cu datu’ afara din casa….mai ales din imparatie….da’ e un fel de inceput in toate!…si poate partea cu inceputul de a neierta e benefica. Eu in copilaria mea sufleteasca am testat-o….l-am azvarlit in galaxia paralela…l-am neiertat si a dat rezultate bunicele. Nu mai exista fericirea absoluta….dar exista fericirea indelungata si sigura…sincera.

  6. Metaforic sau nu prea, eu stiu pe unii care ar intra neinvitati si s-ar tolani direct in patul meu, daca i-as lasa.
    Recomand un filtru de oameni mai performant. 😉

  7. Saru’mina.
    Imi spui ce ti s-a intmplat,ce ai simtit in 25.08.2010 la o ra 11.45?

    • Uf,pai vorbeam cu mama,eram la o cafea….ma uitam la ea si doream ca timpul sa se opreasaca si sa plec in munti,departe de tot….am simtit cum mi se furnica pielea a nemarginire(era 11.45 cand m-am uitat la ceas)!
      De ce?

      • Stii,se intimpla uneori ca,fara nici un motiv anume sa-ti apara in gind imaginea cuiva.E ca o chemare,o cerere,un strigat mut.Si-atunci ii transmiti caldura,simpatia,umarul de sprijin…energie-gind „sint aici,sint alaturi de tine,primeste de la mine tot ce am mai bun”.

        Pe stinca,in catarare,fara putere de a merge mai departe sau de a mai face ceva cu singura alternativa a unei caderi de 50,100 de metri si lipirea de pietrele de jos.Normal ca tacerea,neputinta sau dorinta de a impartasi cu cineva peisajul-pentru mine,probabil,ultima panorama-gindul acesta merge la toti cei dragi-si acestia nu sint doar rude.Apari pe neasteptate in gindul fiecaruia si fiecare iti da ceva din ce are el mai bun:energie,caldura,iubire.Si atunci,eu de pe stinca,simteam o caldura ,o putere,o dorinta de a merge mai departe .
        Asta se intimpla si pe scena,si in clasa si in momentele grele,dar si in momentele bune.

        Asta s-a intimplat ieri la 11.45 si ,normal ca ti-am transmis-spiritualistii ii spun la aceasta energie”iubire”.Nu este ce se stie in general despre iubire,dar este ceva neconditionat,este daruire -un fel de telepatie energetica,simpatia,sprijinul meu.
        Acum cind mi-ai spus,eu ma gindeam la mama pentru ca nu e prea bine,dar te-as insoti pe munte cu bucurie.
        Saru’mina,

  8. Sufletul e mai mult decat o camera de oaspeti asa ca învata-i pe cei care poftesc înauntru sa se descalte la intrare.

  9. Aceasta nu este o idee rea deloc. Prea mulţi dau buzna în vieţile şi sufletele noastre…

  10. Alexandru, buldering-ul nu este indicat în lipsa unui antrenament necorespunzător….

    • Corespunzator,poate,Aline!Ca ma pot catara si eu acum,ca doar am un”antrenament necorespunzator” :))))))))))))))
      Ce face oboseala din om!

  11. Multumesc,Alin!
    Poate imi spui cum este „lipsa unui antrenament necorespunzator”?
    Pe linga asta sint convins ca vei fi de acord sa ma ajuti daca voi intra la tine pe blog si-ti voi cere ajutorul?!
    Inca o data,multumesc!

  12. Off, am trimis comentariul de 3 ori şi tot nu a fost publicat.. Mai încerc o dată.
    Am greşit, îmi asum greşeala, însă greşeala de a căţăra fără asigurare în lipsa unui antrenament temeinic mi se pare o greşeală mai gravă… Cât despre sfaturi… nu fac aşa ceva, consider că nu sunt în măsură să o fac, oricum nu consider că am dat un sfat mai devreme, ci am făcut o observaţie de bun simţ.

    • De bun simt? :))))))))))))
      Cum suna!Ceva de genul:auzi draga?fii simtit si antreneaza-te inainte sa te cocoti pe mine(zice muntele un pic ofuscat) :))))))))))

  13. Rodica, am greşit flagrant un cuvânt… Ar trebui să pui un detector de oboseală, că tot a fost vorba de dispozitive de protecţie! :p

  14. În fine, nu am vrut să supăr pe nimeni, oricum e bine că se mai şi râde pe tema asta. Ideea e că preţul pt. o asemenea greşeala este după cum şi Alexandru a zis :”lipirea de pietrele de jos” prea mare…

  15. Alin,nefiindu-ti adresat textul respectiv,comentariul tau nu-si avea locul.Am sa-ti dau totusi niste explicatii.In urma cu 37-35 de ani catararea neprotejata era interzisa (de-aia o faceam)-bulderingul a aparut la noi muuult mai tirziu.Eram destul de multi cei care faceam asa ceva,dar toti eram constienti de alternative.Daca reusesti,nu cistigi nimic,daca nu reusesti,te integrezi in natura cu ajutorul animalelor si a viermilor pentru ca atunci nu erau in preajma cordelisti sa te lege,mobile care sa-i puna in miscare pe cei foarte bine pregatiti,dar neplatiti sa te scoata in siguranta.Daca ai fost prin preajma peretilor de catarare din muntii nostri ai vazut (cred) multe plachete cu numele celor care n-au reusit sa treaca si nu pentru ca nu erau antrenati.Aveau curajul sa-si asume ceea ce faceau.Acum ma „ocup” numai cu drumetia.
    Mult bine,

  16. Alexandru, un email este privat iar un blog este public, mă gândesc că accepţiile celor doi termeni spun totul.
    Cât despre drumeţii, am o părere foarte bună, la fel şi despre căţărat, pedalat, etc.
    Sănătate!

  17. Rodica, da, nişte scobitori şi o persoană care să-i înţepe pe cei care fac nefăcubile. :p
    Nu am fost pe Jepi, dar mă bucur că e cu o cruce mai puţin pe acolo… Să ghicesc, mergeai cu rucsacul plin cu cărţi şi te-ai dezechilibrat?
    Ori poate că citeai în mers şi…?

  18. Alin,poate ca n-am inteles eu bine chestia cu privatul si cu publicul.
    Si transportul in comun este public,dar,cred eu,nu intervin intr-o discutie in care eu nu sint inclus,cu niste comentarii care n-au nimic in comun cu nimic.Nu?
    Eu am presupus ca pot sa fac comentarii la adresa proprietarului blogului,nu la comentariile comentariilor,comentariilor…
    Daca gresesc,mea culpa!

  19. Alexandru, înţeleg că eşti supărat, eu nu am vorbit despre relaţia spirituală a ta cu Rodica, ci doar despre un fapt care pt. mine părea foarte grav. Eu nu îmi discut viaţa privată în public,iar dacă o fac, suport eventualele consecinţe. Cred că discuţia a degenerat de mult şi nu poate avea consecinţe pozitive, deci în ceea ce mă priveşte discuţia a ajuns la final.
    Sper să nu ai resentimente, Sănătate!

  20. Rodica,imi cer scuze pentru acest…non sens prelungit!
    Judeca-ne tu!

  21. Alexandre,nu judec pe nimeni.Va puteti raspunde si intre voi.Nu vad de ce nu!Cat timp se respecta bunul simt,putem avea bunavointa sa dialogam….

  22. Mi-a ajuns pentru acest inceput de sfirsit de saptamina.

  23. Rodica, îmi cer şi eu scuze şi îţi promit că o să fiu mai atent atunci când voi mai discuta cu prietenii tăi de blog, în final suntem toţi prietenii tăi, nu e păcat să nu ne înţelegem şi între noi?

Lasă un răspuns

