Inca in scutece,dar mergand in picioare…


Foto:aici

Azi,o parte din mine e bebelus.Cu lumanare-n tort,si 4 dintisori de soricel,mergand in picioare de ceva vreme si abia balmajind intelesurile lumii,ma declar bebelus cu turta franta-n capsor si cu multe dorinte ce ursitoarele mi le-au adus pe tava…Oare ce sa aleg?Las incercarea pentru mai tarziu…
Ce inseamna un an?Of,asa de multe…Clipele schimba,dar anii…Pot spune doar ca s-au intamplat foarte multe intr-un an,atat de multe incat abia pot sufla in lumanare.
Blog,multe pierderi,dar si oameni frumosi,multa poezie si ceasuri de incantare.Prezentul a devenit viitor in mine si s-a transformat in trecut.A trecut 1 an,in care am trezut prin toate fazele posibile…
De ce scriu?Pentru cine?Imi face bine/rau?Iar,le las pentru mai tarziu raspunsurile…Nu fac bilanturi bebelusesti…
Daca stiti cum e sa te simti dureros de bine,daca papilele v-au fost confuzate de gustul dulce-amarui,daca stiti cum e sa fie greu „cu” dar sa nu se poata „fara”,daca ati plonjat vreodata in plamada viselor reale,daca v-a apucat vreodata rasu’-plansu’,daca stiti cum e sa zambesti si sa-ti curga lacrimi….atunci stiti cum ma simt in timp ce-mi mananc tortuletul,ca pe propria-mi coliva(sa nu se spuna ca nu e,poate,cea mai buna prajitura!)…


Foto:aici

22 răspunsuri

  1. Un an?
    Cum se poate masura un an cind pierzi dureros,greu,dar parca si cistigi.
    Cind visezi si e si real.
    Cind pui intrebari si primesti raspunsuri la intrebari pe care nu le-ai pus.
    Cind,o data in plus,ti-ai implinit menirea,sa ne educi.Sa ne inveti sa citim,sa visam,sa ridem sau sa plingem de e cazul,sa ne punem intrebari si sa cautam raspunsuri,sa ne jucam…
    Multumim,Rodica!
    LA MULTI ANI!

  2. şi EU 🙂 şi NOI 🙂
    http://cella-blogoblomovian.blogspot.com/2010/07/nocturne.html
    vă zicem LA MULŢI ANI !
    şi vă MULŢUMIM !!!
    tare biNE ni cu VOI 🙂

  3. La multi ani!

  4. Un blog, un an, un început de sfârşit şi un începutul unui început, în total 4 dinţişori de şoricel. Sunt sigur că sunt mai mulţi însă doar aceştia sunt mai la vedere. Să trăieşti sănătoasă şi să ne mai încânti în continuare cu scrierile tale încă mulţi ani de acum înainte, dar să ai mare grijă să nu-i risipeşti!
    La mulţi ani!
    }:D{

  5. Mazel tov!

  6. E un intreg proces: de vindecare, de cunoastere, de incredere in tine si-n ceilalti, de devenire….
    La multi ani, multumim si sper sa petrecem mult timp impreuna.

  7. La multi ani in acelasi stil, cu aceleasi intrebari si suiecte interesante!

  8. La multi,multi ani!

  9. Am fost şi eu odată mic şi durduliu! Sper să găsesc pozele şi să le scanez,mi-ai făcut poftă de mozoleală-n tort!

  10. Eu la 16 ani neîmpliniţi ai mei gândesc diferit faţă de cei 21 de ani ai tai 😦

  11. La multi ani blogaresti si o imbratisare bucovineana de la Loredana!

Lasă un răspuns

