Experiment

De curand,mi s-a cerut sa-mi mangai obrazul si sa descriu senzatia.Obrazul meu i se pare facut din lapte(acum e mai mult cacao,ce-i drept).Imi cere sa inchid ochii si sa ma concentrez pe senzatiile mainii,imaginandu-mi ca e ceva nou.Atingerea sa fie usoara…sa fiu atenta la consistenta la ciupit si sa descriu cum se simte obrazul in causul palmei…


Foto:shinnycloud

O cerere inedita…
Sa vad ce poate iesi:

Aduc mana sa mangaie obrazul,in timp ce pleoapele inchid ochii curiosi.Respiratia o programez la cote silentioase si poruncesc simturilor sa nu fie atente la altceva,decat la experimentul ce urmeaza a incepe.Inima se ascunde in spatele sternului si devine mai mica,in asteptare… Ma amuz o clipa,gandindu-ma la ce nebunie fac,si(pe furis) deschid fugitiv ochii sa vad daca nu e si altcineva martor (pfiuu,sunt singura in camera!tzz,dar usa nu-i incuiata…).Inchid,cuminte,ochii la loc.
Se face noapte brusc…valuri de fiori imi coboara din crestetul capului pana-n talpi,alunecand pe pielea neagra,cunoscuta de soare.Valul inainteaza totusi incet,dar parca isi reia drumul de mii de ori,adaugand straturi de borangic corpului.Intunericul devine colorat.Zambetul imi deschide porii,in care intra lumina in raze imbratisate.Caldura face nazuri si schimba locul rapid cu senzatia de frig.Ma fac mica,camera creste imprejurul meu si sunt purtata in alta realitate.Asa,infasurata in amintiri electrice,incep sa vad cu ochii mintii,maini ce-mi mangaie obrajii.Si nu sunt mainile mele…Disting chipuri ce se imbulzesc in jurul meu,care mai de care sa-mi atinga obrazul si sa-mi ofere protectie…Fiecare isi desarta continulul inimii prin atingere.Mi se da voie sa fac selectie.Si,o fac…Nu ma grabesc.Parca sortez orez,ca in copilarie,alegand boabele mari si albe si dand la o parte pleava…
Dar cum e obrazul?Cat pe-aci sa uit ca asta mi s-a cerut…E fin,moale si sta speriat in causul palmei,gata sa ma alunge.Ca un porumbel speriat,nu intelege ce caut acolo.Nu mana mea se astepta sa-l cuprinda.Nu i-am spus despre ce e vorba.Ce sa-l mai ciupesc?Da alarma si ma alunga cat ai aprinde lumina,sau cat ai deschide usa,neanuntat…Il las in pace,il las sa se linisteasca,caci….
Dintr-o data,mangaierea obrazului devine imbratisare,palmele au capatat prelungiri reale…De data asta,bratele nu mai sunt ale mele.

12 răspunsuri

  1. Cererea pare să fie a unei persoane ce este privată de simţul atingerii, iar descrierea este aidoma descrierii unei persoane privată de alt atu senzorial, vederea… Aş putea să presupun că undeva, un om neatins… este învăluit în descrierea ta.

  2. Aş putea să adaug un simţ nou: cititul!

  3. Până la cele enumerate de tine mai este cale lungă, aşa că cititul copensează cum poate…

  4. delicios experimentul!

  5. Obrazul ca obrazul dar sa incerci subtilitati tactile in zone de mare interes strategic.

    • Vaaaaaaaai,cum asa?Sa incerc cu fruntea(e lata,deci pct strategic),picioarele cele netede si cu muschiuleti,sau poate bratele,gatul?
      ;)))))))))))))

  6. Ce frumos stie o femeie sa-si traiasca -sa se bucure,sa se-nfioare,sa tresalte,sa-si viseze- sau sa-si retraiasca mingiierile.Daca v-am mingiia mai des,mai mult noi barbatii,copii,fanii, tot noi ne-am bucura de frumusetea voastra-flori ce-si deschid zimbind petalele la mingiierea razelor soarelui.

Lasă un răspuns

