Later edit:Colorici…aici si-aici…

Azi,timp de povesti,de creioane colorate si de muzichie menita sa desprinda somnul de pleoape,sa-l alunge acolo unde caldura n-a vestejit frunzele si n-a ars sufletele…
Azi,culori;maine,poate,alb-negru!


Foto:kekszfolt

Ce aude unicornul-Lucian Blaga

Prin lumea poveştilor
zumzetul veştilor.

Prin murmurul mărilor
plânsetul ţărilor.

Prin lumea aievelor
cântecul Evelor.

Prin vuietul timpului
glasul nimicului.

Prin zvonul eonului
bocetul omului.

Later edit:tot era Leo, curioasa:
Fotografiile insa,lasa de dorit,ma doare capul…aerul asta conditionat ingheata …celula!


N-am apucat sa o colorez nici acum…


Ceva bronz nu i-ar strica 😛


Neterminat inca…


De azi…


De azi…

35 răspunsuri

  1. Vreau doar culori.

  2. Blaga, cu dor…

  3. Fetelor m-ati aruncat in cazanul cu amintiri si sa stii Rodica,toate sint color.
    Si daltonistii vad ,simt,traiesc tot color

  4. Alb-negru a fost inventat de om,ca si poezia…

  5. Fără pretenţia de a mă ridica la nivelul poeziei îmi permit să fac o umilă continuare:

    Prin căldura căuşului
    Laptele obrazului.

    Prin zumzetul oraşului
    Cântecul sufletului.

    Prin numerele mulţimii
    Doi-ul împlinirii.

  6. Ah, terapie cu creioane colorate ! Mai fac si eu cateodata, functioneaza de fiecare data ! Sa ne arati rezultatele, daca terapia se materializeaza cumva 1 😉

  7. In ultimul desen parca ar fi capete de gaini spatiale!
    E drept ca am muncit cam mult in ultimul timp si s-ar putea ca sa percep realitatea mai…distorsionat.

  8. Inseamna ca vrei sa cresti gaini…si sa mergi in spatiu…ori vrei o ferma spatiala…

  9. :)))) poate ca o omleta totusi serveste domnisoara….?

  10. Taraneasca e broasca? Macar facute la foc usor de motor de racheta…

  11. „Sunt o combinatie intre verde,muzica,toamna si amintiri.Insa mai e loc…de plimbari,carti,vechituri,ceaiuri,nopti albe si creioane..” am tras cu coada ochiului la cartea ta de vizita, deosebit mod de a te recomanda.

    La desen mi-am dorit sa am si eu o farama de talent, macar o linie dreapta de-as putea sa trasez, dar în zadar.Bine ca s-a inventat rigla si pentru oameni ca mine 🙂

    Si pentru ca tot am vazut discutia: http://www.trilulilu.ro/alinaiordache/ec7f33d568a336

    • Fii linistit,nici eu nu ma pricep,doar ca-mi place suficient de mult incat sa transform desenul si culorile in terapie 😛
      La melodia asta ma gandeam si eu! 🙂

  12. Poate ca nu împartasim aceeasi pasiune pentru scrierile domnului Brumaru, dar Ada Milea e unul dintre cei mai talentati artisti romani.Totodata nici Andries sau Alina Manole nu-mi sunt indiferenti .Te-am adaugat si eu la lista pe care am denumit-o prozaic…”Îmi plac”.

  13. Nu ei, ci chiar tu aratandu-te interesata de ei.Stii genul acela de descriere fara cuvinte,doar prin gesturi sau mimica, ceva asemanator a fost si acum.
    Îmi plac majoritatea artistilor mari de folk si-mi pare rau ca nu mai sunt apreciati de un numar asa mare de fani si nici muzica folk nu mai este atat de promovata.Acum un an sau poate chiar mai mult, am avut ocazia sa vad un festival Folk You pe DVD, se simtea atata libertate, în aer si în public si pe scena.

    • Cine mai are timp de”muzica inimii”(folkul)?Cativa idealisti si gata! 🙂
      Ma bucur ca stiu sa ma descriu favorabil nefacand aproape…nimic.

  14. Iubind poezia, contribui la mentinerea ei în viata. Desi cuvantul e singura arma pe care o folosesc într-o oarecare masura,de obicei îmi place sa cred ca înteleg/deduc mai multe din ce vad decat din ceea ce aud sau citesc.

    Tinand cont ca pentru numele meu nu exista decat varianta Andreea (cel putin din cate stiu) îmi permit sa-ti mai las o melodie:
    http://www.trilulilu.ro/adinandrean/236463109cae7f

    • Si Andreea imi spune multe 😛
      Precupeata am fost,juna(oh,da!),gospodina mai mereu :))))))))),am fost si casiera la Tarom(zicea Banica odata),jupuita a mai ramas….si inca pt o cauza nobila:voi fi drapel!
      :))))))))))))))
      Minunata melodie!

  15. Da,uite la Banica nu m-am gandit, am ramas fixat pe Ada Milea.Probabil ca fiecare suflet are cantecul lui, cine stie…
    Ce sa înteleg ca-ti spune Andreea ? 🙂

  16. Uaaa, saru’ mana ! 🙂
    Ce de culori, ce de abstractiuni ! Foarte faina terapie, trebuie sa mai fac si eu o sedinta-doua in vichend. Ma asteapta niste acuarele de cateva saptamani. 😀

  17. Grozava terapie, adorabile „capete de gaini spatiale”, e cel mai cel !

Lasă un răspuns

