Rosturi


Foto:kasaguita

A ruginit frunza din morti- Daniel-Silvian Petre

Îmi sună ceasul
biologic
în fiecare dimineaţă
Mă trezesc
Mă duc conştiincios la serviciu
Pe drum îmi aduc aminte
că, de fapt,
eu n-am serviciu
(nici măcar de cafea)
spre disperarea rudelor,
a vecinilor
şi a lui maică-mea.
Pe vremuri,
serviciul meu era
să mă trezesc,
să mă culc la loc
îndată
şi să te iubesc
la fel de mult ca-n prima zi,
la fel de mult ca-n vremea
ciudată
în care n-aveam nevoie
de nimic
altceva
ca să trăim.

10 răspunsuri

  1. Daca exploziile solare au efectele de care zic astia ca le au s-ar putea ca dupa ce dispare bruma de civilizatie care a mai ramas sa ne intoarcem la Adam si Eva.

    • Asa ma gandeam si eu…dar ar fi din nou in Paradis,nu?Eu ziceam ceva,mai degraba in Epoca de Piatra…barbatul vanator de mamuti,iar femeile la mirosit de ciuperci si gatit „otravuri”fine pt barbat…leganat copiii si oftand la stele…

  2. Si n-ar fi rau pentru ca n-avem nevoie de altceva ca sa traim.

  3. îmi pare rău să vă (re)amintesc 😀
    înainte de EVA a fost LILITH
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Lilith
    „dar” VOI, nu mă băgaţi în seamă, iubiţi-VĂ mult

  4. Spui viata si poti vizualiza fundatia de complicat pe care este cladita… „Arta-i doar cand scrumul stins ia foc.” scrum care poate fi stins pe nesimtite cu complicat.

    Ce-i intre ghilimele apartine lui Rilke.

  5. Nici hodoronc-pleosc nu e tocmai bine…

Lasă un răspuns

