Till we meet again….

24 răspunsuri

  1. Ochii caprui, sa-i revezi nu-i greu, mai greu e sa-i vezi. Da’ ce stiu eu de revederi, vorbesc ca sa ma aflu si eu in treaba.

  2. Saru’mina.
    I-am scris la Gabriela,dar se pare ca nu s-a inregistrat.
    Sa incerce pe Google:endocrinologie-cluj si va gasi o gramada de medici si clinici de specialitate si modalitatea de a lua legatura cu ei.
    N-ar fi rau daca toti cei care au diverse probleme sau au nevoie de ajutor sa scrie la toti cei care sint in lista lor.Asa se poate gasi mai usor o solutie.
    Multumesc Rodica.

  3. Ma simt flata si eu am ochi caprui.

  4. Dolores, si eu am ochi caprui, dar cred ca numai la asta nu se gandeste acum, mai mult ca sigur savureaza briza si citeste. 😛

  5. SI eu am ochi caprui… dar conteaza si inima…

  6. Apropo de ochii mei caprui.M-am chinuit pina acum sa tac,dar mi-e mult prea greu.Oare nu-i pacat sa scrii frumos des[re situatii urite?Am citit pe la Gabriela-era si un comentariu de-al tau pe acolo.Oare n-ar fi fost mai simplu si mai corect daca ar fi anuntat,daca si-ar fi contramandat intilnirea si s-ar fi reprogramat?
    I-am scris si Gabrielei.
    Ti-am scris si tie pentru ca sint convins ca,in virtutea celor scrise de ea,n-ai inteles cine era vinovat de aceasta situatie.
    Mult bine,

    • E bine ca poate scrie frumos!
      In legatura cu ce-a scris ea…am inteles perfect…tiroida da niste stari ingrozitoare…daca n-a purtut ajunge si nici nu s-a putut explica…medicul ar fi trebuit sa inteleaga(face parte din profesia ei)…mai akles ca venea cu recomandare!
      Din pacate,in ultimul timp mi-a fost dat sa cunosc prea-aproape lumea medicala…

  7. Saru’mina.
    Rodica,am iarasi nevoie de ajutorul tau..
    Se pare ca Laura s-a retras din lista mea de pe hicinci,iar la ea pe blog au acces doar cei cu parola.Eu n-am.
    Nu-mi arog veleitati Cristice.Nu-i iubesc pe toti,dar ii respect pe toti si sper sa primesc la fel.Daca am suparat-o in vreun fel imi cer scuze.
    Poti sa-i transmiti asta?
    Multumesc!

    • Alexandre,nici eu nu o mai am,pt simplu fapt ca nu mai are contul de hi5…poate ca a renuntat momentan la el,poate ca l-a sters,nu stiu…
      N-ai o adresa de-a ei de yahoo,ceva?Daca nu ai,zi-mi si-ti fac eu rost….sper! 😛

  8. Hei, dragilor…Ce spuneti acolo?Ce parola? Nu e posibil asa ceva! Poate am facut eu vreo setare gresita, ma duc sa verific.Deci asa…hicinci…mac sa-l deschid ‘napoi.Nu m-a suparat nimeni, ce prostioare spuneti? Mai vorbim, da?

  9. 🙂 Rodica, ai observat cat de fragile pot deveni relatiile de prietenie cand sunt intretinute numai prin internet? Greu ne putem cunoaste numai in acest mod, mi se pare chiar imposibil!

    • E teama de a dezlega ceea ce s-a innodat frumos…Fragila e natura umana,si mai fragile sunt relatiile dintre oameni….
      Bucura-te cand ti se simte lipsa si cand ti se doreste prezenta!
      🙂

  10. La cine visezi, tu, Rod, in nopti de vara cu cer spuzit de stele si greieri rasufland pamantul?

Lasă un răspuns

