Premii de Cuptor!

Incinsa cum sunt sub iia ce-mi acopera intreaga autostrada cutanata,inundata acum de apele mersului pe jos,merg la Tetris sa-mi iau permiile cu care m-a cadorisit in luna lui Cuptor,pt care ii multumesc mult,si-i trimit un gand racoros de bautura cu pai si umbreluta,de care vrea ea….

Acestea merg mai departe,impreuna cu bautura aferenta,catre:
Tudor(ca sa-i mai treaca efectul EMO al razelor melodice din oaza-i personala…),Acuarele(pt a urca cu usurinta Treptele…),Adriana(pt ca sigur s-a intors cu hrana multa de la Pitesti si acum savureaza…),Alin(pt a savura cu tot sufletul Garana),Alina(pt a gasi drumul inapoi din labirintul melcului…),Andrei(pt ca memoria il ajuta sa traga concluzii),Belle(pt ceaiuri,carti,cafele,muzici si frumos…),Clarisa(pt ca asteapta rabdatoare sa ma recompun din perioada asta grea si sa-i trimit cadoiul :P,vine cat de curand,numai sa ma intorc),Dana(pt inima ei mare si dragostea ei puternica),Diana(pt cat mai multe „cele mai frumoase clipe”),Ionuca(pt lumea cartilor),Evergreen(pt a trece mai usor peste clipele grele),Flavius(pt ca ne atrage atentia cand mai pleaca un Don Quijote…),Gabriela(pt ca inima-i o poezie si sufletu-i frumos),Ilana(pt ca viseaza frumos),Ionuka(pt deliciile oferite),Jenny(pt cautarile ei),Leo(pt poezia ei in metrii diferiti),Lia(pt ca-i plac cei de la Cranberries),Lora(pt regasiri),Otilia(pt imblanzirea stihiilor ce-i tulbura linistea),Raluca(pt joaca din ochii ei),Rontziki(pt odihna dinaintea vacantei),Savu(pt bucuria de-a fi in vacanta),Scarlet(pt bucuria de-a fi placuta…),Sensu’(pt lupta lui cu timpul,cu sine,cu gandurile…),VV(pt ca tot pleaca,cand vrea sa plece…),Vic(pt ca are nevoie de incurajari la cate emotii ii da Jazz,de tot soiul…)

20 răspunsuri

  1. Multumim muuult pentru premiu!Dulce joc…E placut sa primesti un premiu din cand in cand.

  2. multam, multam! ei, astept rabdatoare, ce sa fac? hihi 🙂

  3. Multumesc si eu 🙂

  4. Cu multa placere 🙂
    Eu multumesc pentru gandul racoros, atat de binevenit in fiertura din Bucuresti … 🙂

  5. Multumesc
    Am sa le preiau pe blog si…astept ceaiurile
    🙂
    Seara placuta
    🙂

  6. felicitări și mulțumesc 🙂
    Eu visez mult în culori, doar că uneori o mai dau și în discrepanțe cromatice, din păcate.

  7. Mulţam frumos! 🙂

  8. Multumesc, muzica mi-a imbibat sufletul, din pacate si ploaia…

  9. Pupez, gagico! Așa bine pică un premiu din ăsta pe așa vremuri urâcioase 🙂 Te rog mult, dă-mi și mie un semn pe tel dacă îl mai ai, dacă nu pe mail cu nr tău, că mi-e dor de vocea ta și de mutriță și poate aranjăm și noi de un frappe 🙂

  10. Am vazut destul de tarziu, da’ cliseul „mai bine mai tarziu decat niciodata” m-a salvat ! 😀
    Multumeeeesc !

Lasă un răspuns

