tal como el amor que siento yo por ti…

Am vazut astazi filmul”Dragoste in vremea holerei”.Impresii?Stiu doar ca am plans pe saturate…

27 răspunsuri

  1. Ce carte! Ce film! Mai rar reuşeşte un regizor să redea atmosfera dintr-o carte şi, fiind vorba de o atmosferă creată de Marquez, aveam dubii, dar mi-a plăcut f mult filmul, iar Javier Bardem a fost extraordinar 🙂

  2. S-ati fie de bine!

  3. Saru’mina.
    Ei,daca si la tv ar fi trei filme de ris si unul de plins si tot asa,,ar fi o buna posiblitate de relaxare-si-ar implini scopul initial-ca crime si timpenii vedem la stiri,daca mai avem chef si timp de asa ceva.
    Aici nu am sonor asa ca nici nu stiu cum sa fac rost de muzica ,dar zic sa cauti pe aici pe undeva „Claire de lune” de Debussy.Poate fi si interpretarea clasica de pian si e foarte buna si interpretarea data de Isao Tomita.Cred ca m-ar reprezenta cel mai bine astazi si poate as reusi sa-ti transmit si tie si tuturor celor care trec pe la tine,un vis al meu.

  4. La mine baiu era di-ntotdeauna,nu de luna asta…

  5. Mi- a placut mai mult filmul.O poveste tulburatoare ,iubirea unui barbat si sansa unei femei de a muri iubita.A fost momentul in care am realizat ca ,oamenii fac dragoste si cand ”miros a batranete”Povestea pe care de cate ori o recitesti sau revezi,te va mai invata ceva.

    • „Ei”ii era rusine ca”miroase” a batranete”,ca a pierdut atat timp fara „el”…nu mai mirosea ca in vremea in care”era a lui”….

  6. Povestea,vazuta la flm sau citita inspira sentimente frumoase.
    In realitate e ceva mai greu sa recunosti ca si cei care „miros a batrinete” pot sa aiba sentimente si sa si le exprime.
    Se pare ca eu sint cam aproape de acel miros si deja aud comentarii cind imi sarut sotia (in public) sau chiar cind mergem de mina pe strada.Nu-mi pasa.Adevarul este ca pentru niste tineri de 17-25 de ani e greu de crezut ca si noi sintem la fel cu ei,atita doar ca la noi dureaza de 27 de ani.Ce-i aia?Avem ajantajul ca fiind aceiasi putem fi tot tineri,tot visatori (nu costa nimic).
    Dar asta-i alta poveste…

    • „Tineretea” dispretuieste,n-are minte si e fara rabdare…va invata ea cu timpul sa se domoleasca,sa priveasca in jurul ei si sa nu se mai considere centrul Universului….oamenii sunt aceiasi la toate varstele,dar mai ales in dragoste…

  7. Felicitari Alexandru!Nu ti poti imagina ce sentiment frumos mi a cuprins inima,citindu ti randurile(si crede ma am avut o zi de rahat).Multi ani fericiti innainte si numai bucurii si iti multumesc.Batranetea voastra miroase ,atat de frumos……..

  8. Pot sa-i raspund la Scarlet aici?
    La ea se poate ajunge numai daca scrii 10 adrese de prieteni.De adresa mea dispun,de a prietenilor numai cu acordul lor si-atunci…
    Cind aveam17-25 de ani ziceam ca planeta asta a noastra este o planeta tinara si trebuie sa fie si sa ramina populata de tineri,asa ca cei de pe la 50 de ani incolo ar trebui sa stea in niste rezervatii unde sa munceasca,sa-si aminteasca si,ma rog,sa faca ce le toaca.
    Si acum- cind am sarit de 50- gindesc aproape la fel,doar ca as vrea ca rezervatia unde voi fi repartizat sa fie undeva la munte.

    • Da…ii poti raspunde linistit aici…

      Cand aveam eu 17-25 de ani,ma miram cu cata forta traiesc cei mai varstnici decat mine,ce frumos iubesc unii,ce longevivi sunt in prietenie,ce minte clara si ascutita au,ce altruisti,linistiti si plini de sensuri…eu,care doream sa fiu ca ei!!!
      Intotdeauna i-am stimat si am dorit sa ajung ca „ei”…
      Numai ca timpul mi-a demonstrat ca”ei”suntem noi,oricare dintre…

  9. Multumesc Alexandru.Am mai aflat ceva..cat de greu se ajunge la mine.Nu stiam,multumesc.O sa verific setarile.

  10. Inca o vorba pentru Scarlet.
    Am mai incercat,dar ceva nu merge.Nu-i bai.
    Daca vrei,ma gasesti la domiciliul stabil:iansai.hi5.com.
    In rest circul pe ici,pe colea poate e nevoie de un cuvint de ajutor.
    N-am vazut nici un sagetator printre preferatii tai actori…
    Multumesc,Rodica!

  11. Pai sunt pe faza si nu inteleg.Setarile par a fi ok.Nu mi dau seama unde e buba.
    Cat despre Sagetatori…am un frate pe care l cheama chiar Alexandru.

    • Chiar nici eu nu inteleg de ce nu merge….am incercat sa comentez la tine,fara sa fiu logata si am reusit usor…
      Alexandre,iti recomand sa alegi Name/Adresa URL…chiar daca nu scrii decat numele tau acolo…si asa scapi mai usor,fara prietenii prietenilor…Ce zici?Incerci?

  12. Alexandru cred ca ar trebui sa ti faci un blog.Sunt convinsa ca am afla foarte multe lucruri extrem de interesante.Rodica ,multumesc ,esti o gazda minunata.

    • Nu cred ca-si face!!!E prea dornic de libertate…nu e el legat de ceva pe care trebuie sa-l hraneasca tot timpul si mai e si virtual…..in afara de cateva persoane,el e omul muntelui si al naturii…
      Zic bine,Alexandre?

  13. Asa e Rodica,desi acum stau cu catelu; in brate si ,a incint de voi.
    Mult bine,

Lasă un răspuns

