Cu rochita si bundita,ecranul meu se prezinta…

Am primit de la Rontziki o leapsa amuzanta(in care mai intai am deprins arta salvarii prin „print screen”,nu ca mi-ar fi reusit,ca nu sunt la marimea dorita de mine,dar tot se vede ceva,etc),in care trebuie sa-i etalez garderoba desktopului meu,sa arat cum il scot in lume…Treaba lui!Ca e mai independent de felul lui si-si poarta hainele cu nonsalanta…

Dar mai are si alte hainute,pe care le schimba in functie de umiditate si de starea emotionala a stapanei:



6 răspunsuri

  1. are hainute dragute 🙂 imi place, in special, cel cu luna.

  2. Wow, sunt super! Căsuţa din prima e o terapie foarte bună contra stresului de zi cu zi 🙂 Şi fereastra îmi place ffff mult!
    Mulţam pentru executare! Ştiam eu că o balanţă nu poate avea decât ceva cu gust pe desktop 🙂

  3. Frumos Desktop-pozetop.

Lasă un răspuns

