Din nou,marti-13

si-a fost seara,si-a fost dimineata si a venit marti,13….


Foto:LaVidaMeSorprende

Buletin meteo-sensibil:
-nori cenusii
-umbre obtuze
-tristete-n priviri
-brate moi
-anxietate
-realitati echidistante
-usi prea-inchise
-zgomot
-diferente prea mari
-uitare
-abandon
-disperare
-neglijenta
-indiferenta
-exoftalmie

10 răspunsuri

  1. E suficient să ştiu data ca să devin prudent. Faptul că e marţi nu-l socotesc a adăuga ceva…

  2. De obicei chiar nu ţin cont când e 13 sau marţi sau alte de-astea…chiar am râs la telefon cu nenea de la service când am programat maşina pentru revizie pentru data de 13 care a mai fost şi marţi :)) Dar, cu sau fără legătură cu ziua, service-ul a avut probleme cu energia electrică, iar maşinuţa mea va fi gata doar mâine 😦
    N-o să încep să mă sperii de marţi 13 sau vineri 13, dar nici n-am să mai râd :))

    • Stii?Daca era ceva gen pana masinii,usi trantite in nas,scrantit glezna,pierdut bani,etc…mai era ceva…la mine e vorba de suflet insa,de oameni,de chestiuni care intrec puterea mea de acceptare….altfel inca as fi ras!!!
      Lasa,masina merge si maine…:)

  3. Mai ales exoftalmie 🙂

    PS: Iar m-a speriat tangoul lui schindler :))

  4. Multe pot sa incapa intr-o marti…e nevoie si de ceva pozitiv pentru echilbrarea balantei:

  5. Hmm, happy guy- sad girl…. e clar ca-i american, la dimensiunile astea.

Lasă un răspuns

