Asteptand la fereastra


Foto:neilclark

Fereastra-Gabriela Savitsky

Te iubesc

Şi nu mai am nici un fel de viaţă…

Nu mai am nimic.

Toate celulele mele, tot sângele

Îţi slujesc ţie: să poţi păşi,

să ridici tivul pleoapelor,

să mă poţi părăsi.

Stăm ca două biblii deschise, faţă în faţă.

Două biblii care nu se pot citi una pe alta.

Eu mă învăţ a muri.

Doar aşa voi putea fi tot timpul cu tine,

Fără să te stânjenească mângâierea,

Vorba, dorinţa.

Am lăsat toate bucuriile mici

Să pot visa în voie la tine,

La pielea ta din catifele calde

La râsul perlat

La gândurile tale tăiate-n bazalt

Şi la cât e de bine.

Te iubesc şi uneori uit să respir.

Nu mai ştiu încotro e fereastra;

Scrie-mi ceva cu degetul pe ea, în noaptea aceasta,

Ca să ştiu că sunt vie, dimineaţa,

Când voi citi.

Cititi-i poeziile,veti descoperi un om minunat!!!

16 răspunsuri

  1. Iubirea care te implineste sau nelinisteste 😦

    Am citit cateva poezii. Ar trebui sa te premieze pentru ca ii faci publicitate!! 😛

  2. superba fotografie….

  3. Sa ai o zi frumoasa soarece de biblioteca!
    😛

    P.S.Tipul asta mi-a copiat poza, glumesc.
    http://photo.net/photodb/photo?photo_id=4907676

  4. uhu, ia sa luam frumusel poezia sa o shar-uim pe facebook … 🙂

  5. Foarte frumos scris.

    PS: Tot timpul ma sperii cand incepe muzica pe blogul tau :))

  6. Chiar daca stiu ca o sa inceapa muzica in momentul in care intru la tine, tot ma sperii. E ca si cum mi-ai spune: Vezi ca e unul dupa colt care o sa te sperie. Stiu ca e acolo, dar tot tresar 😀

Lasă un răspuns

