Alta leapsa deconspirativa

Nu uitati:ANUNT UMANITAR!

Am primit o leapsa de Unnousens,merci,ma simt ca in generala:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai?

Deja e prea mult.Ma cheama Rodica,am ani 1000,restul la banca de date.

2. Ai porecle? Care?

Da.Una dintre ele e Luna.

3. O melodie trista, una perfecta şi 3 care îti plac muuult
O melodie trista…

una perfecta…

si 3 care-mi plac mult:

4. Ai animal de casa? Care?
Nu.Mi-ar placea sa am o pisica.

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Unul despre mine?Niciodata.

6. Primul citat care iti vine în minte. Nu trisa, fara Google!
„toate imi sunt ingaduite,dar nu toate de folos”(Sf.Ap.Pavel)

7. Desenul animat preferat din copilarie.
In copilarie daca aveam desene animate era deja prea mult,si sigur eram in vizita la prieteni…(deh,comunismul),dar am recuperat apoi.Prin anii ’90 era pe TVR1 „CROW”.

8. Iti place înghetata?
Da.Deja ma simt cu oracolul colegilor in fata,prin clasa a VIa.

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Pilar

10. Zi-mi un banc!
Nu tin minte bancuri.Si doar n-o sa folosesc Google 😛

Leapsa merge la….exact la cine vrea.Am dat-o in bara de atatea ori,asa ca nu mai risc.

10 răspunsuri

  1. Cum ajung la banca de date? 😛

  2. de unde stii ce imi doresc? 😦

  3. Mi-e cam dor de o leapşă 🙂 aşa cum îmi e dor de ceva mai mult timp dat fiind că trec printr-o perioadă mai aglomerată decât de obicei 😦 Dar tot am să încerc să fur nişte timp ca să fac leapşa asta cât de curând 🙂

  4. Ştii ce-mi place la „lepşele” astea? Că atunci când le citesc, îmi vin pe loc nişte răspunsuri năstruşnice, pe care nu le-aş da la o gândire mai atentă.
    – nu vrei o pisică neagră? Am „super-ofertă!” 😀
    -ce nume ţi-ar plăcea să ai? Patrocle – ăsta mi-a venit în minte acum 😀 Ham, ham!
    – desenul animat preferat: Bălănel şi Miaunel! Le mai ştiţi cumva?
    -poreclă? Am râs cu lacrimi când un elev mi-a zis…Dolănescu! 😀
    – animale de companie? Păi am o adevărată menajerie: 9 câini şi 6 pisici! Cine mai doreşte?

Lasă un răspuns

