Si dragostea are CV


Foto:SistaofPain

Ma uit la el(ea),cum arata in costumul bleumarin(rochia portocalie),lumina ii deschide tenul de piersica si ii indulceste privirea ce inca n-a disparut in spatele clipurilor solare.
Imi place la el(ea)felul in care i se lumineaza fata cand ma vede.Ochii lui(ei)de ciocolata se adancesc in porii mei de lapte cu cacao si facem impreuna aproape un mic dejun complet.
Miroase foarte bine,asa ca in jurul lui(ei) toate vietatile se simt ametite de placere.
El(ea)stie ca imi place si face tot posibilul sa fie asa,in fiecare zi.
Imbratisarea lui(ei)ma duce departe si totusi ma tine aproape,in locul din care n-as mai vrea sa plec,inima lui(ei).
Ocupatia?Isi petrece timpul cu mine(suna egolatru,stiu);imi gateste zilnic portii atent alese;improspateaza aerul din jurul meu;aranjeaza florile;imi castiga atentia;aduce zambetul in incaperi;spala supararile;alimenteaza zilnic setea mea de frumos;imi cunoaste harta,mergand zilnic in alte drumetii secrete,imi apara comorile;jongleaza cu cifrele asa incat mereu suntem sub pavaza norocului.
E tuns(are parul lung)asa cum imi place mie.
Mi-a promis casa la tara,cu cerdac albastru,in curtea bunicii,cu masa la umbra unui copac batran(nu mai stiu ce-a zis ca e),si munceste sa-si tina cuvantul,cu toate ca-i este greu.
Il(o)iubesc brusc si pentru totdeauna si el(ea)e povestea mea de somn usor.
In rest,stii tu…

8 răspunsuri

  1. Ce stie in rest?

  2. Stii, e frumos sa crezi ca in definitv cv ul dragostei e acelasi..pentru el..pentru ea..pentru noi…

  3. Deci este angajat?

  4. Liber sa… te iubeasca.

Lasă un răspuns

