:P,premiata de Carturesti!

Am participat zilele astea la un concurs despre Eric Clapton pe site-ul Carturesti.Trebuia sa scriu ceva creativ despre „De ce crezi că i se spune lui Eric Clapton „Mr Slowhand”?
Si… :P,am scris aici si….am fost premiata cu asta!
Oh,happy days!
Un semn bun intr-o mare de incertitudini…

7 răspunsuri

  1. Happy days! 😀
    Am citit ce ai scris si e foarte creativ 😛
    Ma bucur foarte mult pentru tine >:D<

  2. Felicitari! Si la mai mare 🙂

  3. Felicitari, ti-am zis eu. 😛

Lasă un răspuns

