Ochi,maini,gura


Foto:Alloronan

Poem cu ochi, mîini şi gură-Daniel-Silvian Petre

A avea ochi e o insultă la adresa Vîntului,
Care aleargă orbeşte
Printre copaci
În căutarea unuia anume.

A avea mîini e o insultă la adresa Lunii,
Care trăieşte tot timpul cu spaima
Că se va prăbuşi în ocean, ca o banală stea
Căzătoare.

A avea gură e-o jignire la adresa Muntelui,
Care numai noaptea,
În somnul pietrei,
Poate să zîmbească.

Spune-mi, cum aş şti că tu eşti tu,
Cum aş şti să te aleg tocmai pe tine
În fiecare zi, din toată nesimţirea asta,
Cum aş putea să-ţi spun că te iubesc
Dacă n-aş avea ochi, mîini şi gură ?
Şi cum aş şti că eu sînt eu
Şi că exist (de parcă a exista
Înseamnă a avea ochi, mîini sau gură,
De parcă a avea există cu adevărat).

Ce păcat că exişti, că te cunosc, că te iubesc!
Cît de eroic ar fi fost să te caut
Negăsindu-te vreodată,
Cît de tulburător ar fi fost plînsul meu,
Cît de frumoşi ar fi fost ochii mei trişti!

Spune-mi, de ce nu te visez niciodată ?
Pentru că exişti ?

11 răspunsuri


  1. P.s. Nu am gresit postarea. 😛

  2. Oare cum ar putea sa-i spuna ca o iubeste? 😦

  3. uite asa,: o manea de genu: te iubesc la disperare/ esti departe si io moare/ ca nu te pot imbratisa / of of viata mea. poezie ce vrea sa ascunda un pseudotalent

  4. @Rodica Atunci e trist… 😦

  5. …nu vad nimic eroic in a cauta fara sa gasesti…eroii cu-adevarat eroi gasesc intotdeauna…anevoie, dar gasesc… ;))

    • Daca stii ca gasesti oricum,ce-i eroic in asta?dar daca nu stii,cu atat mai greu e sa continui…
      Adevarata virtute e cand nu ti-e usor,cand iti e mai greu sa fii viu decat mort…

Lasă un răspuns

