Leapsa cu negative


Foto:theluckynine

Am primit de la Alexandru o leapsa in care sa-mi exorcizez starile,ca tot spuneam eu asta candva) si sa spun 10 lucruri care-mi displac,sau nu-mi plac,sa nu ma plac ele pe mine si nu facem casa buna,etc,etc,etc….

Am dat de leapsa asta pe mai multe bloguri,si suna cam la fel.eu insa nu o vad asa.Si am sa o schimb putin,spunand 10 lucruri care-mi displac la mine,asa ca le vad si in ceilalti.Si uite asa,nu-mi place:

1.Teama.Nu-mi place sa simt teama,sa nu ma pot linisti in zile ploioase de anotimpuri tacute,sa simt frica visului la ore tarzii,sa am palpitatii gandindu-ma la gestul urmator.

2.Jumatatile de masura.de pasi,de vorbe,de iubiri,de prietenie,de viata,de mine,de timp,de intoarceri,de taceri.

3.Ganduri fara fapte.Nespuse.Nestiute.Nelamurite.Nefaptuite.
Nelasate.Nedorite.Neasteptate.Nedaruite.

4.Ghicit persoana.Asteptari neonorate bazate pe faptul ca celalalt trebuie sa cunoasca totul.

5.Asteptarile.De nici un fel.Cu nici o masura.La nici o ora.Cu nici un scop…ma dor…

6.Visele.Fie noaptea.Fie ziua.Fie….de nici un fel.

7.Tacerile.Cele lungi,cele provocate,cele dureroase,cele absente,cele distante,cele care separa,cele ale sufletului care biciuiesc trupul si-l arunca nicaieri sa se descompuna…

8.Vorbele grele.Spuse la durere,mai apoi spuse din orgoliu,si mai apoi spuse deloc ca pedeapsa…

9.Vremea rea.Pe care sa dai vina,care sa te apese,sa te lege si sa te tina departe de bucurii.Vremea rea din mine,din el,din oameni…

10.Timpul.Pentru ca nu se opreste in loc.Pentru ca acumuleaza prea mult.Pentru ca uita sa mangaie.Pentru ca nu e facut sa-l avem.Pentru ca este ca un fur si ma lasa fara nimic.Pentru ca nu mai stiu cum e sa-mi fie favorabil.Pentru ca m-a orbit si nu gasesc leac…

Leapsa nu o dau,nu stiu cine mai gusta,o poate lua insa cine vrea.

5 răspunsuri

  1. La multe din ele contribui…. stiu 😦

  2. Eu propun si o leapsa cu pozititve, pt. echilibru.

Lasă un răspuns

