Intrebari(retorice)-12

Cine sunt eu?
In mod sigur cine nu te astepti,in mod sigur cine nu-mi place…

32 răspunsuri

  1. Adica imprevizibila si…. cine nu iti place?

  2. oare mai există oameni cărora să le placă de ei înșiși? dacă da, ce oameni sunt ăia?

  3. off topic: superba noua ta poza pe care ai pus-o pe blog! imi place tare, tare mult!

  4. Mademoisele, aud destul de bine, cu vederea stau cam rau…

  5. Hmm, ai zis ceva…ca nu am auzit… 😛

  6. Nu stiu daca ne place cine suntem… daca ne-ar placea nu ne-am schimba deloc si ar fi rau…

  7. Atunci apelezi la altii… 😛

  8. Daca nu vrei…nu conteaza, pt. ca schimbarea se produce oricum!

  9. E mai bine sa vrei schimbarea, pt. ca atunci macar ai putin control asupra ei.

  10. Vreau sa fie in parti egale…

  11. Da, viata e gri…

  12. Culorile puternice au un efect pe masura…
    Cat despre plans, e chiar sanatos pentru ochi!

Lasă un răspuns

