Carti,cifre,comentarii

Leapsa de la Un nou sens,care ma pune sa trec in catastif actualele mele achizitii livresti,cu procente,proportii si alte nebunii…Oricat m-as pricepe la socoteli,nu-mi place sa le clasific,asa ca m-am lasat si de obiceiul de a-mi mai nota ce am citit…Stiu doar ce urmeaza sa citesc!!!
Sa purced…
Sensule sa nu ma certi… 😛


Foto:colorrrs

1. Cate carti ai citit pana acum in 2010?

Nu ma pune sa le numar,ca n-am chef…din pacate am pierdut si obiceiul de-a nota ce am citit…..asa ca am sa zic:am citit zilnic(hi,hi,hi)…

2. Cate carti de fictiune si cate de nonfictiune?

Pai sa tot fi fost:memorii si jurnale,romane,poezii,filosofie si religie.

3. Care e proportia de scriitori barbati vs. femei?

Proportia?Iar n-am calculat:si barbati si femei…

4. Care este cartea preferata citita in 2010?

Jurnalul lui Andrei Plesu(Note,stari,zile) si vreo 2 carti de poezie…

5. Care este cartea care ti-a placut cel mai putin in 2010?

O carte de poezie…o duduie cu aspiratii pasagere si cu frustrari la limita pielii…

6. Care e cea mai veche carte citita?

Anul asta?Adica prima pe anul asta…. trebuie sa fi fost un roman de-al lui Amelie Nothomb(cred ca Atentat)…

7. Dar cea mai noua?

John Fowles-Aristos

8. Cel mai lung si cel mai scurt titlu?

Toate cam la fel de scurte/lungi….sa le spun cu titluri decente? :))))

9. Cate carti imprumutate de la biblioteca?

Nici una.

10. Cate carti citite sunt traduceri?

Destule,dar nu multe.

11. Care e cel mai citit autor anul acesta?

Amelie Nothomb

12. Care e personajul principal din cartile citite de pana acum?

Unul comun? :))))))))) Nu…nu.Fiecare cu al sau.Sa-i insir?Nici vorba!!! 😛

13. Ce tari ai vizitat prin cartile citite?

Japonia,Franta,Germania,Marea Britanie,multa Romanie…,Italia,Spania,Australia….

14. Ce scriitori descoperiti in 2010 ai vrea sa citesti mai mult?

Poezie,cat mai multi autori necunoscuti de mine,pana in acest moment…

15. Ce carte nu ai fi citit daca nu ti-ar fi fost recomandata?

Boris Vian-Smulgatorul de inimi

16. E vreo carte a carei lectura iti pare rau ca ai amanat-o?

Dar pe care am citit-o/sau nu?Pai citesc vreo 3 deodata,asa ca aman sine die una sau alta,in functie de cum le termin pe celelalte…ah,si daca ma simt rau citesc doar poezie.

7 răspunsuri

  1. Sa ai carti pe masura poftei!

  2. Stai linistita nu ma supar niciodata… pe tine 😛

  3. Mi am dat seama 😛 numai ca imi incerc rabdarea… :)))

Lasă un răspuns

