Toamna mea de mai

Afara e toamna.Nu conteaza ce zic altii,ce arata calendarul,ce-mi spun picioarele-n romane,de ce-mi simt umerii nevoia de sal,de ce ochii cauta aramiul frunzelor si nu dau decat de verde crud….eu simt ca e toamna.Si ca de fiecare data,toamna,sufletul imi plange instantaneu.Explicatii?Cateva,aruncate pe o hartie,intr-un jurnal.In rest,dorinta de a ramane in pat,mult dupa ce am inchis ceasul de vreo 4 ori,repozitionandu-l…dorinta de uitare si de visare….dorinta de somn.


Foto:ModernMedea

12 răspunsuri

  1. Dormi, sa ai un somn odihnitor, iar atunci cand te vei trezi sa nu uiti sa trezesti si primavara din tine!

  2. Nu mai sunt optimist… insa pot fi alaturi si in bucurii si in dureri…. >:D<

  3. […] testamentul Mariei Tănase, Theodora0303 – cu acelaşi îndemn la luptă şi solidaritate, Rodica – întorcând calendarul, Mirela Pete – draga şi sensibila Mirela, Teo Negură – cu minunatele lui piese […]

  4. Ştii care mi se pare mie a fi frumuseţea incontestabilă şi intangibilă suspendată în nişte coordonate transparente şi efemere ale fleacurilor de [toate] zilele, a toamnei? Toamnă poate fi oricând simţi nevoia să îţi pui peste umeri şalul, fie că îţi este sau nu frig; pe ea o poţi vedea oriunde şi simţi în orice.

    Dar ştiu c-această taină grea
    o înţelege numai Ea

  5. […] când îţi pui şalul peste umeri, fară să fie neapărat frig afară. Despre asta vorbeam cu Rodica pe undeva. Tot despre toamnă, deşi cred ca amandouă am mai vorbit-o de ataâtea ori. Defect din […]

Lasă un răspuns

