De cand timpul se masoara in luni….


Foto:british-lover

Lipsa vederii face oare conturul fiintei sa se piarda?Lipsa atingerii lasa corpul fara forma?Auzul isi pierde memoria vocii ce pana mai ieri ii era draga?
Ce face timpul din noi,in afara sa demoleze tot ce-am construit?Sau macar ni se pare ca am construit,poate ca era deja si noi doar am luat in”stapanire”…
Cand te simti rau,ai nevoie de raspunsuri imediate,ca de medicamente;care sa rezolve,macar provizoriu,starea in care iti esti strain.Ce poate fi mai rau decat sa nu te mai recunosti in pielea ta,sa-ti fie dor de momentele in care gesturile iti erau familiare,iar gandurile chiar prietene?
Ce faci in momentul in care simpla trezire de dimineata e cea mai grea durere;cand refuzi lumina ce-ti inunda retina,iar gandul ca lumea nu poate incepe fara tine nu-ti mai da pace?
Intrebarile curg fara noima din asternuturi si se tarasc dupa tine la baie,aud cum apa iti trezeste epiderma si vad cum oglinda nu te primeste pe suprafata ei,stricandu-i luciul…si raman suspendate,agatandu-se de fiecare por disponibil,ducandu-te spre nebunie.
Diminetile si noptile sunt de cedat altcuiva;cuiva care se descurca mai bine,care e mai putin constient de ceea ce i se intampla,care suporta linistea apasatoare si neintreruptele asteptari,care stie cum sa reziste si tine reteta doar pt el…Restul nu conteaza,esti prea ocupat,prea”fara tine”,ca sa-ti mai dai seama ca vietuiesti…
Ce face”absenta”din noi?Poate o amintire in minus,o durere mai putin,un gand lipsa,o fapta taiata de pe lista,un vis mai putin de bifat…

29 răspunsuri

  1. Timpul demoleaza totul… uneori e bine ca demoleaza e chiar necesar, insa alteori ne demoleaza o data cu ceea ce demoleaza. Cred ca sta in noi puterea de a face ca niciodata timpul sa demoleze ceva din noi…. >:D<

  2. 5 demolari intr-o singura interventie? :)))))Cam mult,nu crezi?
    Nu putem opri actiunea timpului asupra noastra;ne-o putem face oare favorabila?

  3. …isi au si demolarile rostul lor…nu poti construi pe ruinele unor amintiri…iti trebuie un timp nou…chiar daca „achizitionarea” sau „cladirea” unui astfel de timp e dureroasa uneori…poate ca asta e ” una din actiunile favorabile” ale timpului asupra noastra…ne forteaza, ne impulsioneaza intr-un anume fel sa punem noi temelii… >:D<

    • Da,”cei de la demolari”stiu mai bine….stiu ca vine si vremea lor,a celor care debaraseaza locul de molozul strans dupa cutremure,sau dupa actiunea vietii…zidurile nu sunt perene,asa ca nici inimile….Numai ca „demolarea”asta este foarte scumpa…

  4. Incerc sa raspund la intrebarea „Ce faci in momentul in care simpla trezire de dimineata e cea mai grea durere ?” de mult timp de-acum. Si tot nu-i gasesc raspunsul. Ba, mai mult, de la un timp, cand credeam ca nu poate fi mai rau, a devenit mai rau. Singura solutie pe care am gasit-o a fost sa ma pacalesc. 😀

  5. timpul face un lucru sigur: te face intelept, rabdator si uneori nepasator.

    exista un lucru de ne-pierdut: demnitatea. de aceea orice ti se intimpla imaginea oglinzilor trebuie sa fie sustinuta. insemnam putin, asa ca tristetea ta nu e a tuturor.

    de aceea se trateaza cu beethoven. coloana vertebrala am vrut sa zic. o tine dreapta.

  6. Poate ca ar trebui sa profiti de faptul ca „esti mai fara tine” si sa te reconstruiesti, de ce sa iti fie dor de tine, de ce ai vrea sa fii la fel, cand ai putea sa fii mai buna?

  7. Se pare ca nu am zis nimic din ce nu s-a mai zis… 🙂

  8. Hai sa vin totusi cu ceva nou, reteta mea pentru a face fata este ca nu trebuie sa fac fata. Mai exact, totul depinde de perspectiva, adica, daca as ajunge in situatia ta, nu as vedea lucrurile ca fiind o pierdere ci un castig si as aplica de am scris in primul comment.
    P.S. Sa ii spui tipului care nu vrea sa iti dea reteta lui ca e un neserios…

    • Salut! O intrebare… tipul neserios sunt eu? Daca da… fi amabil si spune si de ce….

      • Nu e vorba de tine 😛

      • @ un nou sens:
        Salut, eu am citit la fel ca si tine in postarea Rodicai despre un tip care tine o reteta secreta, in timp ce ei i-ar prinde bine sa o cunoasca! Din cate am vazut, ea a spus deja ca nu este vorba despre tine, deci poti sa stai linistit…cred.

    • Nu stiu cum sa-i transmit asta….
      Cat despre perspectiva,Aline,e mereu cu dus-intors…fiecare vede”cum e faurit’.Pot eu mai mult decat masura mea?Posibil…

  9. nu prea cred… ceva imi spune ca eu sunt

  10. @ Alin acum stau.. si imi cer iertare

  11. 🙂 Nu ai de ce, e usor sa se inteleaga gresit lucrurile in mediul virtual.

  12. Timpul, uneori prieten alteori dusman.

Lasă un răspuns

