Intrebari(retorice)-11

Ce ne spun visele?

In speranta ca voi afla vreodata,las poezia sa cante….

Vis somnambul-Daniel-Silvian Petre

În fiece noapte visez
că sînt un altul, un domn
care nu ştie că te iubesc;
mă aflu într-o sală de bal şi dansez
singur, prin somn,
aşteptînd să mă trezesc

să ies din somnul ăsta blestemat,
cu orice preţ, cît mai curînd,
să-ţi povestesc
ce lucru groaznic am visat;
dar mă trezesc, în zori, plîngînd
şi nu mai ştiu că te iubesc

19 răspunsuri

  1. Visele ne spun ca daca nu le urmam, riscam sa ne pierdem… si visele.

  2. Sunt… calatorii. Ne ajuta sa „lasam” pentru timp aceasta lume, sa mergem intr-o alta, unde sunt mai putine tristeti, mai putine dezamagiri 😦

  3. Se para ca ne macina acelasi ganduri!

  4. @Rodica Macar putem sa ne facem o idee 🙂

  5. @ Rodica
    Reteta este in ultimul meu raspuns si nu este magica…din pacate.

  6. Poate ca nu toate visele vorbesc, dar eu am cateva simboluri care nu m-au inselat niciodata.

  7. Taur.

  8. Merci..mult.

Lasă un răspuns

