Muzica inimii

Muzica nu reprezinta starea in care se afla compozitorul,dar ne creaza macar impresii despre ce ar fi dorit sa ne faca sa intelegem..
Restul e imaginatie,a mea,a lui,a ei…fiecare completand cu alte nuante trairile autorului.
Cand e scrisa,muzica se chinuie sa descrie starea…se inghesuie in notele de pe portativ,isi adauga semnele specifice starilor si asteapta cu infrigurare mana maiastra sa interpreteze si sa desavarseasca trairea.
Ce face muzica din mine?Poate ca ce-a dorit compozitorul,sau poate ca ce am lasat eu…

8 răspunsuri

  1. cred ca muzica face din noi su ce a lasat compozitorul, dar… si ce dorim noi 😛

  2. […] – când eram mică – mă jucam cu elefantul. Acum am trei ani şi nu mă mai joc cu elefantul pentru că doar pisoii mici se joacă cu […]

  3. wow… Vioara? locul I ? 😀

Lasă un răspuns

