Poezie,sufletul meu te cheama!!!

Trebuia sa o fi pus pe blog mai demult….Dar,ce mai conteaza?S-a intamplat…
Multumesc,Alin,poezia ta m-a inspirat!!!


Foto:Greyguardian

George Ţărnea – (Reflex 110)

E prea puţin ce pot mărturisi,
Dacă-ai fugi şi nu te-aş mai găsi,
Dar, ca să afli totul, nu e greu;
Ascultă-mă cu sufletul, mereu,
Lăsându-mă să cred că nu mai vrei
Să te desprinzi cumva din ochii mei
Şi-ai să înţelegi cât frig s-ar întâmpla
Dac-ai fugi şi nu te-aş mai afla…

Din volumul „Cartea Claudiană (110 poeme reflexive)” Editura Enciclopedică, 1999, Bucureşti

8 răspunsuri

  1. N-am mai citit demult poezie;dar nu-i timpul trecut.AAm un volum al lui Dinescu.

    • Dinescu am citit si eu,mai demultisor…imi place ca-si exprima sentimentele cu patima,scurt si cuprinzator;parca doua palme date repede din amor apoi ore de pasiune!Asa-l vad eu pe Dinescu!!!

  2. Cred ca daca nu o scria George Ţărnea, ai fi scris-o tu!

  3. frumoasa poezei… Felicitari pentru post! 😀

  4. Felicitari?De ce?Meritele le are George T.

Lasă un răspuns

