Spun putin,restul vi-l imaginati…

Leapsa frumoasa de la Tetris cu caracter deconspirativ si cu premiu,ca bonus.Numai ca nu stiu „ce zice”premiul.Stie cineva?
Multumesc pt.gand,draga Monica!

1. Daca ai o porecla.
Da.”Luna”,dar si altele,nu le spun…;asta oare pt ca imi place noaptea… ? 😛

2. Unde locuiesti?
Depinde.De obicei in sufletul meu,iar cand mai ies pe-afara vad ca si in Bucuresti.

3. Inaltime
Nici prea-prea,nici foarte-foarte. 😛

4. Dacă ai zi onomastica.
Sf.Rodion(10 nov.)-dar n-am tinut-o niciodata…

5. Ocupatie
Multe,marunte,sufocante si placute,7 zile din 7,cand obosesc imi iau vacanta…

6. Fraţi, surori?
O sora mai mare.

7. Limba materna.

Limba inimii…o vorbesc cursiv,chiar si in transa,sau trezita dintr-un somn greu,mai ales printre lacrimi…

8. Limbi vorbite
Limba pasarilor,si din cand in cand ma inteleg cu animalele….

9. Colecţii
Inele,bratari,coliere(nimic din aur),odata demult timbre,mai nou dezamagiri…

10. Numar la pantofi
In functie de stare.Cu toate ca-mi plac foarte mult pantofii,sandalele romane si ghetele din piele intoarsa,prefer sa fiu desculta…asa ca marimea conteaza mai putin!

11. Scoli absolvite

O scoala care m-a invatat ca nu-i destul sa o absolvi….

12. Materia preferata
Romana,fizica,filosofia,psihologia si chimia…Asta ca sa nu se supere vreuna dintre ele.

13. Ce hobby-uri ai?
Cant.Desenez.Colorez.Versuri albe.Bucatareli.Piese de teatru.Cartile.

14. Bani de buzunar

Intotdeauna.Dar se poate si fara.

15. Dorinta
Hmmm,gata cu basmele.

16. Vise
O casa cu cerdac albastru,ferestre inalte si un copac mare langa,la umbra caruia sa iau masa…

17. Numar norocos?
Era 2.Nu mai am numar noroc.

18. Ai vrea sa revezi…
Parti din viata…
19. Ai animale de casa?
Nu.Sper,cat de curand o pisica.

20. Sentimentul cel mai pretuit.
Iubirea.

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata?
Cea in care nu mi-a fost teama de nimic.

Leapsa se da(deja mi-e teama sa spun asta):Sensului Nou(cand scapi de”treburile”presante),Alin(oare faci asa ceva?),Rontzikai(daca nu i-a mai daruit-o cineva),Otiliei(daca nu are vreo enigma) si Teodorei(daca transliterarea ii permite :P).

24 răspunsuri

  1. Multumesc de preluare! Nici eu nu stiu ce scrie pe premiu, am putea incerca cu google translate, dar ar putea fi mult prea comic. Sau naucitor.
    Mi-au placut raspunsurile. Mai putin cu dezamagirile, stiu ca vin, lasa-le sa treaca …

    • Da,n-am cautat,poate mai sunt curioasa cand mi-o trece…
      Cat despre dezamagiri,le-as lasa sa treaca,dar pe langa….numa’ca ele se incapataneaza si trec prin mine!

  2. 🙂 Merci, cred ca o sa incerc si mai vad apoi, acum insa experimentez iluminarea, la propriu.
    Sunt curios, de ce te intrebi daca fac asa ceva?:P

    • Tocmai din cauza „iluminarii”in care te-am surprins…nu stiam daca gusti”asa ceva”… 😛

      • Din titlu inteleg ca esti 50% asa cum ai raspuns si 50% rodul imaginatiei mele.
        😛
        Poti sa arunci o privire cand ai timp pe blogul meu.

      • Sunt dincolo de cuvintele mele,ele doar”ma ascund”,dar nu ma transforma…;nu cosmetizez nimic!
        Ma uit acum;de obicei ma uit zilnic…in ultimele zile,insa,sunt…

  3. Superb. Unul dintre cele mai frumoase, delicate si pline de miez raspunsuri pe care le-am citit la o leapsa.
    (nu-mi place cuvantul leapsa, are un sunet zgariat)

  4. Mulţam fain, eşti drăguţă. Tocmai eram la capitolul II din Marea Transliterare, după chip şi asemanare. Fain monologul, o sa-l iau şi eu. Pana atunci, na o dedicaţie, ca să te gandesti mai bine la pisica aia!

  5. […]                                                              Rodicăi şi Unchiu_Lui Vania […]

  6. 😀 Multumesc… iar mi-ai dat de lucru 😛

  7. Mulţam fain!
    Mai am una în pending şi apoi mă execut, bineînţeles, imediat ce găsesc nişte răspunsuri cât mai evazive :))

  8. trebuie sa recunosc, aproape ca uitasem sa joc leapsa…a trecut atata timp ;))…sa vedem ce iese ;))…merci bien 🙂

    P.S: frumoase raspunsurile tale, cu tot cu denotatiile si conotatiile aferente 🙂

  9. Ups, am adaugat acolo un „te” din neaTEntie. 🙂

  10. Am pus „papagalul verde” sa-mi traduca ce scrie pe premiu: „talent innascut”… 🙂

  11. Pai la blog… 🙂

Lasă un răspuns

