Intrebari(retorice)-7

Nu-i asa ca simturile mele nu ajung pentru a te cunoaste?

16 răspunsuri

  1. 😛 Nu ce?

  2. Depinde de ce parte esti interesata. 😛
    Sigur ca simturile au un rol foarte important, dar nu sunt de ajuns, iar aici simturile nu au asa de multa relevanta.

  3. Da, simtul dezvoltat special pentru omul pe care vrei sa il cunoasti.

  4. Asa e nu ajung sa epuizeze aceasta cunoastere, dar ceva tot se cunoaste… 😀

  5. din fericire, cunoasterea noastra e partiala ;))…caci ce ne-ar mai ramane daca s-ar prapadi setea asta de cunoastere? ;))

  6. Depinde ce fel de simţuri …

    Hai să mă laud 😀 Am luat 5 la chimie !

  7. Nu ne ajung simturile,suntem limitati.Poate doar Dumnezeu sa ne lumineze si din lumina Lui sa luam vederea de care avem nevoie atunci cand ne uitam la ceilalti.

    • Am vazut un film,mai demult,in care un tip facuse rost de ochelari in care vedea exact cum sunt oamenii(parca unii erau de pe alta planeta)….poate ca de asa ochelari am avea noi nevoie.Sau poate ca am avea nevoie sa ii „vedem”doar pe cei dragi,asa…cu totul!

Lasă un răspuns

