Lista perpetua

Ce poate fi mai bine decat sa ai:

-harul formularilor fericite;
-cursivitatea discursului;
-posibilitatea de a ajunge la esenta lucrurilor;
-usurinta impartasirii bucuriilor;
-mereu cuvintele la tine si sa le folosesti definind viata;

In rest,fiecare stie de ce are trebuinta…


Foto:NaBHaN

35 răspunsuri

  1. Îţi zic eu ce,capacitatea de a enerva doar cu prezenţa !

  2. Foooooooarte! 😛

  3. Bandaje,tinere!Bandaje!!!

  4. Târziu? Pentru tine? Nu cred !

  5. Toţi avem grămezi de lucruri nefăcute, la partea cu învăţatu’ escaladez Everest , să nu mai vorbesc cînd vine vorba de trezit devreme..

  6. Îmi place tare mult cum ai triat lucrurile cu adevărat importante. Bogăţia expresiei. A ştii să transmiţi în cuvinte ceea ce simţi. De fapt după bogăţia expresiei ar fi trebuit să fie punct.

  7. fericire, bucurii, sati fie draga viata…

  8. no human being has got’em all, methinks …

    • Normal,tocmai de aceea le dorim…ce poate fi mai frumos decat sa te descurci cu usurinta in alfabet(de oricare natura ar fi)…

  9. Asa e cam astea sunt principalele… nici nu cred ca am vreuna dintre ele… :(((

  10. Banuiesc ca ce este pe lista reprezinta un ideal spre care ar trebui sa tinda fiecare …
    M-am simtit usurat cand am vazut comentariile, credeam ca doar eu nu le am intr-o lume de oameni educati, cum gasesti pe aici, pt. ca majoritatea mi se par educabile.

  11. servus…
    da… sa le ai si sa nu le pierzi! 😉
    toate cele bune!

  12. @Rodica Nu-ti fa griji voi cere ajutor… 😛

  13. Pentru inceput lampa lui Aladin ar fi de ajuns.

Lasă un răspuns

