Lumina Invierii:ESTE

Întrebare-Radu Gyr

Adanca-i noaptea, orele profunde…
Gemand, spre raftul cartilor mă-ndrum
si-ntreb în soapta fiece volum:
-Tu esti? Si cartea fuge si se-ascunde.

Plangand, intreb portretul ei acum:
-Tu esti? Si nici iubita nu-mi raspunde.
Imi umplu cupa-n vin să mă scufunde,
intreb: -Tu esti? Si cupa piere-n fum.

Si-ntreb si spada mea: -Tu esti? Si tace.
Si, cum mă prabusesc în jilt, infrant,
din zid o umbra alba se desface…

Mă-ntorc spre ea cu sange în cuvant
si-n ochii lui Iisus e numai pace.
Intreb: -Tu esti? Si umbra spune: -Sunt.

In atata intuneric am nevoie de Lumina!Cu disperare…

8 răspunsuri

  1. Iti doresc un Paste fericit!

  2. paste fericit, rodica! 🙂

  3. Si eu printre atatia prieteni iti doresc: Un Paste fericit! 😀

  4. stiam poezia asta.imi place mult.
    Sa fii Lumina celorlalti asa cum esti dese ori si cum Cineva foarte drag noua ne este in permanenta!
    Pasti calduros!

Lasă un răspuns

