Intrebari(retorice)-6

Cat de ademenitor lucreaza raul….Daca sarpele i-ar fi spus Evei Adevarul(Auzi draga,daca mananci acum din fruct vei crapa,tu si generatiile din tine,iti va fi cumplit de greu;nu te vei intelege cu mocofanul de barbata-tu,vei schimba in nestire scutece maro,vei incerca din rasputeri sa deosebesti binele de rau si nu vei reusi si vei fi sclava societatii,ce zici?Te bagi?),oare tentatia ar mai fi fost reala?

21 răspunsuri

  1. 😀 intrebari fara raspuns 😛
    pe langa toate astea. mai sunt si zambete, clipe placute langa cei dragi, iubiri si… multe altele 🙂

  2. PASTE FERICIT!!!

  3. depinde cum ar fi formulat. Cred insa ca ar fi cedat

  4. cred ca daca i-ar fi spus asa, ar fi vrut sa vada daca chiar e asa.

  5. mai sa fie… mi se pare mie sau chiar „ai dat” in pesimism? 😛

  6. Nu-mi pot administra singura! 😛

  7. Iti recomand o plimbare in natura, face minuni, cel putin la mine functioneaza, defapt eu le fac chiar si atunci cand nu am nimic. 🙂

  8. As vrea sa-ti pot lua tristetea cu mana.
    Eu cred ca inainte de a veni Aici, noi am stiut ca nu va fi usor.
    Fiindca nici Inainte nu a fost, de aceea ne si aflam aici.
    Sarbatori luminate!

    • Suna a preexistentialism al sufletelor….
      Multumesc!O parte din durere s-a mai luat….cred ca si mana ta a ajutat!

Lasă un răspuns

