„Nu poţi învăţa să fii real. E ca şi cum ai învăţa să fii pitic.”

Concursul „Cultura pe continente” continua cu al VI-lea popas,in America de Nord…cu un personaj in cautarea lui WOODY ALLEN.

Logo facut de VIC.

Daca unii isi doresc unele altele in adolescenta,eu,in afara de Malaele,am dorit mereu sa fiu Woody Allen.Imposibil de realizat,chiar daca faceam parte din trupa de teatru a liceului(umilul meu talent se simtea flatat!)…Anii au trecut,am vazut filmele lui si am inteles atunci ce inseamna sa iubesti pe cineva,pe care in conditii”normale”te-ai feri s-o faci…Mic de statura,permanent nervos,nepoliticos,indisciplinat pana la palme si obraznic peste masura,schizofrenic pana la Dumnezeu,maniaco-depresiv,cu ochelari grosi(din toate punctele de vedere),cu lipici la femei frumoase,muzical ce-i drept(canta la clarinet).Iti place cand distanta dintre voi e confortabila,ca e acid,ca stie sa iasa din situatii limita,ca ti se cuibareste in inima fara sa te atinga,dar n-ai vrea sa fii tu acela pe care-si varsa nervii..al tau,nici nu poate fi vorba!
S-a nascut in N.Y.,acum vreo 74 de ani,sub numele Allen Stewart Konigsberg,intr-o familie de evrei ashkenazi;ca mai apoi,la 17 ani sa-l schimbe in Woody Allen.A scris,a regizat,a cantat,a jucat,s-a jucat si tabloul poate continua langa femei rapitoare,barbati inteligenti si frumosi,caci ii permite I.Q-ul destul de ridicat…;a luat premii(oricare ar fi numele lor) si a trait tumultos si inca simte si actioneaza ca in tinerete.
Mintea lui m-a cucerit!

Am sa inchei cu cateva dintre vorbele lui:

„Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada,spune-i ce planuri ti-ai facut!”
„Nu ca mi-ar fi frica de moarte,insa as prefera sa nu fiu acolo cand vine dupa mine.”
„Omul nu ajunge niciodata asa de batran,incat sa nu mai poata face o prostie.”

10 răspunsuri

  1. Gandeste bine… 🙂 , frumoase ganduri 😀

  2. 🙂 Am ras cu pofta, merci.
    Dar asta e o adevarata declaratie de dragoste…in adevaratul sens al cuvantului, ce pot sa spun, simtaminte sincere!

  3. :),asa e!Dragoste dincolo de ratiune!!!

  4. multumesc
    am sa updatez acum blogul
    🙂
    o zi calda
    🙂

Lasă un răspuns

