Premiata ca o floricica

Primit premiu de la Tetris!Stop!
Multumiri pentru aprecieri!Stop!
Pus mai departe cele necesare…Stop!
Incep.Stop!

Cu instructiunile:
1:Sa postezi premiul!-Terminat!
2:Sa oferi premiul la 12 prieteni!-Ma gandesc la lista.Pun in final inclupatii!
3:Sa afisezi linkul lor!-Normal!Numai ca nu desfasor pergamentul cu linkul,ci il incorporez in nume,ok?
4:Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!-Neaparat? 😛
5:Sa scrii din partea cui este premiul!-Iar? 😛

Motivul:pentru bucuria de a ma face in fiecare zi sa le caut blogul!

Inculpatii,purtatori de vini incerte,obligati la carcera in fiecare zi si la etalat minunatul suflet in continuare sunt urmatorii(apropo,podium nu exista,merg pe spiritul de grup organizat,doi cate doi,in sir amerindian…):
Acuarele
Alin
Andrei
Clarisa
Flavius
Ilana
Ioan Andoni
Jenny
Lia
Lucia
Mihaela Petrescu
Otilia
Raluca
Rontziky
Savull
Teodora
Un nou sens
VV
Vania

Si cum la galera e greu,am mai fost pusa la munca,si anume:sa fac o lista cu zece lucruri care imi plac si sa incerc sa fac una chiar azi!!!

1.Sa am mai mult timp liber pentru a-mi pune proiectele in practica!
2.Sa merg la New York!
3.Astronomia.
4.Sa beau cafeaua pe veranda unei case de tara.
5.Sa merg pe munte.
6.Sa ascult muzica cu vin rosu aproape si cufundata intr-o canapea.
7.Sa ma joc cu copiii,cu cateii si cu pisicile.
8.Sa spun povesti(cu dramatizare cu tot).
9.Sa merg desculta(iarba,pamant,prin casa).
10.Sa citesc de dimineata pana seara in zilele lungi ale verii….

Si cate ar mai fi…..Ordinea nu e asta neaparat!
Multumesc Tetris!

25 răspunsuri

  1. Eu multumesc pentru preluare, promptitudine si sinceritate.
    PS: Punctele 2 si 4 nu le-am respectat nici eu, precum stii 🙂

  2. Sa stii ca eu merg descult. Dar numai de la o sticla de vin in sus, altfel deranjul e degeaba…

    • Eu merg oricum desculta;imi imaginez insa cum as face de la o sticla in sus….m-as”descalta”si mai mult…

  3. multumesc mult 🙂
    Eu de multe ori las pagina ta deschisă, pentru că ador selecția ta muzicală.

  4. Merci…
    Punctul 4 e unul din favoritele mele… 🙂

  5. Multumesc… 😀 (nu stiu daca merit 😛 )

  6. @ Rodica Tu stii de ce…nu eu 😛

  7. Mulţam frumos! Ah, ce se simte primăvara asta şi în aer şi pe bloguri, cu premii înflorate 🙂

  8. :bluush: Multumesc mult! Chiar nu ma asteptam sa ma vad in lista.
    2,3,4,5,6,8,9,10 😡

  9. Şi… premiu şi de la mine. Mai sus am greşit semnul, trebuia să iasă ceva cu o inimă : x

  10. E greu sa tina omul(eu) pasul cu tine, multumesc pentru ca m-ai trecut pe lista desi ma cunosti de putin timp. O sa incerc sa ma joc si eu. 🙂
    P.S. Iti pregatesc si eu un premiu pe care o sa-l primesti cand il termin.

Lasă un răspuns

