Cat recunosc ca ma cunosc

Leapsa primita de la Rontziki in care sa spun ce si cum e cu principiile mele;cat le exhib sau nu,vedem mai incolo…

O sa mai incerc ceva ce n-am facut pana acum,si anume sa-mi enumar principiile,dar daca dupa 1 vine in mod natural 2,e posibil sa ajung la un numar neasteptat(5? 6?)…. ordinea,insa,e aleatorie iar analiza lor e de suprafata,din lipsa de timp si nu numai:

Incep prin a spune ca (1)o data ce mi-ai calcat sufletul in picioare,poti sa-ti iei adio!,putin cate putin sau de-odata,nu accept suferinta cu buna stiinta,cu toate ca de multe ori mi s-a intamplat sa zac acolo,fara putinta de a ma ridica(cu toate ca daca ceva in suflet s-a fracturat nu se mai vindeca nici cu mama gipsului).Apoi,(2)tin la demnitatea mea,ce nu-i un orgoliu,cu toate c-am fost adeseori catalogata mandra,dar nu-i bai,zica lumea ce-o vrea,eu stiu mai bine cum sunt!La orice ora din zi si din noapte,(3)nu suport nedreptatea!Ma doare,ma framanta,imi ia somnul,ma macina si nu ma linistesc pana nu fac ceva sa o restabilesc(dar nu pt mine,aici sunt slaba uneori,pt ca cedez,dar pt altii sunt curajoasa….).(4)Ceea ce fac trebuie sa-mi placa,trebuie sa aduca frumos si sa creeze armonie,asa ca tot ce tine de culori,sunete,cuvinte,atingeri si mediu trebuie sa poarte amprenta frumosului,placutului,inspiratiei;daca nu,atunci fac eu sa fie asa!(5).Nu vad viitorul,nu cred in el,nu-l astept,chiar daca imi fac mici planuri ele nu sunt pe durate lungi de timp,sunt mai mult elaborate;nu stiu cum se potriveste asta cu(6) visarea de care-s bolnava si cu (7)speranta pe care o nutresc cu fiecare clipa ce trece,dar asta e…In rest,merg pe (8)incredere pana la proba contrarie,intelegere si ajutor,dupa care imi retrag toate ambasadele de nu-i cu putinta apropierea.De unde nu-s dorita,(9)dispar fara intoarcere,chiar daca doare si chiar daca aduce moarte sufletului.La mine,(10) exista un timp pentru toate,fiecare integrandu-se perfect intr-o ordine creata si recreata mereu de lucrurile ce ne inconjoara…

Si ar mai fi atatea de spus,exact cum simt ca n-am spus esentialul;dar cum cuvintele vin greu din causul inimii cand e vorba sa ma descopar,ma las asa cum m-am aratat,invaluita in ii cu multe flori,usoare,luate de vant,mirosind a fiinta umana…

10 răspunsuri

  1. Mulţumesc frumos pentru executare 🙂
    Deşi existau premise să avem trăsături în comun, sunt surprinsă cât de mult mă regăsesc în ce ai povestit despre tine…Câtă dreptate ai cu armonia şi cu visarea! 🙂
    Şi eu duc multe, ca să zic aşa, dar şi când consider că mi-a fost sufletul călcat în picioare, aleluia, nimic nu mă mai întoarce…

  2. 🙂

  3. În multe mă regăsesc şi eu. Mi-a făcut plăcere să te „citesc”…

  4. astea da principii! ;)…frumos ai scris, ca mai mereu… >:D<

  5. Multumesc! 🙂

  6. Foarte sanatoase principiile, in sensul ca nu cred ca, ghidandu-te dupa ele, mai elimini din surprizele neplacute care pot aparea

  7. Sorry, sunt obosita se pare. Vroiam sa zic ca respectand principiile enuntate mai elimini din surprizele neplacute. Dar nu in totalitate, asta nu cred ca se poate … :). Ma refer in special la 1,2,8,9,care par dure la prima vedere, dar compromisurile nu duc niciodata spre o indreptare a situatiei

Lasă un răspuns

