Cele ale firii


Foto:TheBestEffect

Supusi timpurilor,neputinciosi in fata capriciilor vremii,slabi in propriile reactii…
Ninge in martie si e de ajuns sa se instaleze tristetea.
Cele ale firii nu mai sunt in gratiile Timpului.
Normalitatea nu mai e la locul cunoscut,iar cand e in grafic aduce plictiseala.Intre tristete si slabiciune mai e loc de bucurie?
Daca da,atunci ea incepe mereu in dimineata…de maine.Intrebari din public?Care maine?Nu,nu….nu avem intrebari!

12 răspunsuri

  1. Ninge in Martie si e de ajuns sa se zdruncine speranta…mai vine oare odata Primavara?

  2. Rodica,m-am saturat de iarna vreau sa vina primavaraaaaa,o zi calduroasa si insorita ca la noi este ger 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  3. E drept că ne străduim să mai rezistăm puţin până vine cu adevărat primăvara şi însăşi strădania ne oboseşte, ne epuizează resursele care ar putea aduce bucurie şi optimism…Personal, recunosc că sunt adepta absolută a verii, suport mult mai bine 40 de grade decât de la 0 în jos…şi de n-ar fi aşa, avem nevoie de soare, de lumină, de mai mult aer decât ne putem oferi iarna 😦
    Şi, pe lângă starea individuală, mai e şi o apatie generală, parcă toată lumea e amorţită…pe pilot automat…

  4. Cred că ne induce în eroare tranziţia dintre vechea şi noua „normalitate”, de obicei orice întrebare îşi are răspunsul în definiţia ei, zic şi eu…

  5. Nascuta in luna florilor astept cu nerabdare primavara,dar trebuie sa recunosc ca albul zapezii de azi nu a reusit sa ma intristeze.
    Reusesc sa vad uneori o parte frumoasa chiar si in lucruri mai putin placute.

  6. Ai schimbat melodiile din playlist, sau cel putin ordinea lor… Imi place aceasta care ma intampina acum cand intru la tine… 🙂 In ton cu vremea, dar romantica si predispune la lectura si meditatie…

    • Da,si mie imi place mult…e genul de melodie”de te voi uita Israele,uitata sa fie dreapta mea”;e de aducere aminte unde mi-am pus sufletul,sa nu uit sa-l iau in calatorie ca data trecuta,cand am plecat fara…

Lasă un răspuns

