Martie impovarat

De ninsoare;de asteptari,de doruri luminoase,dorind zambete si triluri in copaci;de tristeti urbane cu oameni grabiti cu educatia ferecata;de anxietati,nu toate tratate cu Prozac si Xanax;de numarul prea mare de bastonase pe retina;de timpul prea lung petrecut in casa;de una si de alta……chiar daca iti provoaca un zambet frumos,cand esti la job si afara poate arata asa….

11 răspunsuri

  1. Rodica,vreau sa vina primavaraaaaaaaaaa,o sambata minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. Mă gîndeam să dorm putin ,parcă vremea o cere!

  3. @Rodica la Polul Sud deja e, sa ramana la noi :))

  4. Vai ce bine că e weekend. Pentru o clipă mă speriasem. Nu de Prozac și de Xanax, mă gândeam că mâine mă întorc la muncă. M-am trezit repede. Va fi doar duminică. 🙂

Lasă un răspuns

