Megillah Ester


Foto:aici

Shabat Shalom si Hag Purim Sameah!

18 răspunsuri

  1. vai de capu meu ce galagie fac astea

  2. 🙂
    da
    acum am verificat si eu (mea culpa)
    e purimul
    🙂
    seara placuta
    🙂
    si multumesc pentru…stii tu ce…

  3. Rodica,ai un martisor muzical,o duminica minunata 🙂

  4. ahaaaaaaaaa,da,o pregatesc!

  5. http://www.youtube.com/watch?v=nn8zSTwQNoQ nu merge embendu! Dar sper să-ţi placă!

  6. E minunata!Pielea zbarlita e a mea!Multumesc!

  7. Superbă melodia care ai pus-o!

    Uite altă piesă!

  8. un gînd-marţişor. cu mult soare si… atît 😉

Lasă un răspuns

