La marginea lumii-poveste despre drumul intoarcerii

Poveste pentru„Tema de acasa” data de VacaVerde:


Foto:aici

In Rai merii infloreau in fiecare zi.Cum am gresit,florile-au cazut;iar odihna Edenului s-a transformat in sudoare(cred ca de atunci transpir),iar floarea de mar in vesnica speranta.Exilul mi-e pedeapsa de a trai dincolo de mine,in cautare de hotare ce-mi tin aproape originile.De fiecare data cand mi-e dor…ma intorc,numai ca pe cale ma bantuie uitarea si pierd cararea ce duce spre casa.Acasa mea e undeva departe,undeva la marginea lumii,intr-o gradina unde merii inca infloresc pentru mine,amintindu-mi Paradisul si unde sunt acceptata si daca mai confund binele cu raul.Mi-am invatat lectia….nu mai dau vina pe nimeni si nu ma mai ascund,doar vreau sa ma intorc,atat…

18 răspunsuri

  1. multumesc, rodica, preiau si eu!

  2. noroc cu Adam si Eva… ne-am mai diversificat si noi activitatile…

  3. Stau si ma gandesc, laic, cine se ocupa cu fermentatul merelor… Cine face tuica la cazan?

  4. Să mă bag, să nu mă bag?…

  5. Ma depaseste,o zi minunata 🙂

  6. Nu imi vine sa cred ca Unchiul Vania nu a plusat… E temperat in februarie…

  7. […] împreună cu gîndurile primăverii înşelătoare. Şi ar fi vrut să ierte. Totul. Să nu mai dea vina pe nimeni şi nimic. “Uite casa asta n-am văzut-o niciodată. Şi cînd te gîndeşti că […]

  8. Vroiam doar sa-ti „arunc” o melodie ,dar nu pot sa raman fara vorbe …Ba uite ca pot!

  9. […] Rodica – Să-i fie clar că unu şi cu unu fac doi! […]

Lasă un răspuns

