Portia de iubire

Suntem plamaditi din iubire,sau macar asa trebuia sa fie,in prospect parca asa aparea.Oricum,ca sa putem functiona la capacitati maxime trebui sa ne primim zilnic portia de iubire.Sau saptamanal?Lunar?…Poate din cand in cand?In fine,daca nu vine inseamna ca e de rau.Ce urmeaza e usor de prevazut.Si nu numai de prevazut…..
In fiecare zi ar trebui sa primim o portie intreaga de iubire;mese principale,mancate tacticos cu furculita si cutitul,servetul pus(ca nu cumva sa ne patam de prea multa dragoste).Se fac pauze mici si dese,se evita innecarea si nu se vorbeste in timpul…nici imediat dupa…,decat mai apoi.Se multumeste,se aduc laude,se fac confidente,se mai fac tot soiul de alte chestii,asupra carora pastrez tacerea,si se asteapta cu infrigurare data viitoare.Daca nu vine se traieste din amintiri,daca vine se traieste pur si simplu.Nu gandim,nu actionam,doar savuram.Nu punem intrebari,caci s-ar putea sa primim raspunsuri.
Daca am ajuns sa avem nevoie de sarbatori in care sa ne celebram dragostea e pentru ca nu iubim nici macar in timpul liber,iar cand suntem”indemnati”nici atat;caci atunci costa:timp,bani,idei….
Suntem infometati,nervosi,irascibili,iremediabil neincrezatori,superficiali si cu toate astea avem disperarea de a fi iubiti.Cine sa ne iubeasca in halul asta?Cineva ca noi?Opusul nostru?
Pana la primirea unui raspuns…pana la aflarea unei certitudini,viata se petrece intre doua asteptari:una,dupa ce-am iubit,alta inainte de o noua iubire…
Offfff,hrana noastra cea de toate zilele nici nu ingrasa,nici nu pastreaza silueta,doar ne face sa fim altceva decat am sperat:oameni!
Pana la aflarea vreunui rezultat,sa aveti pofta,in doze mici,dar neaparat sa fie dese!

11 răspunsuri

  1. „Nu punem intrebari,caci s-ar putea sa primim raspunsuri.” Bucatica asta langa ce sos ar fi potrivita ca sa nu ne pice greu?

  2. Pai sa fie un sos tomat cu oregano….

  3. Perfect.Si suna cam asa?

    Sau e nevoie sa fie putin mai acid?

  4. Intensitate, ha? Ma multumesc si cu asta:

  5. Dacă nu vine, se trăieşte din amintiri…dacă vine, se trăieşte în îndoieli, gânduri, analize şi iar amintiri…sau nu?! poate se poate şi să nu…

  6. „Daca am ajuns sa avem nevoie de sarbatori in care sa ne celebram dragostea e pentru ca nu iubim nici macar in timpul liber”

    Slava cerului, n-am ajuns inca acolo.

  7. BUNA SUNT ACEIA-SI BIANCA SI E ADEVARAT CA IN ULTIMUL TIMP NU AM MAI SCRIS NIMIC AM FOST APROAPE INPOSIBILA DE GASIT PENTRU CA AM RAMAS FARA SITE SI + DE ASTA DOREAM SA AM CEVA MAI PE INTELESUL TUTUROR ,ADICA REINOIREA CERTIFICATULUI SI DETALIEAT DE CE AS AVEA ACUM MARE NEVOIE ,DACA MAI PUTE-TI SA-MI MAI PUBLICA-TI CAZUL MEU SI VA ROG DIN SUFLET ,ACUM AM UN BLOG SI CINE DORESTE SI POATE SA-L FACA CUNOSCUT NU POT SA VA ROG SI SA VA MULTUMESC SI (SARUMINA) ACEIA-SI COPILA FARA VIITOR http://savebianca.blogspot.com/

Lasă un răspuns

