Petrecere la pisici


Foto:sursa necunoscuta;primita pe mail…

Stau in pat,usa este intredeschisa si prin ea razbate lumina din sufragerie,pe care am lasat-o sa vegheze pt mine.N-ar fi trebuit,imi tine companie muzica ce razbate din tavanul tinut doar in funii,al vecinelor,doua pisici.Una roscata si alta bruneta!Statul in pat isi schimba timpul si se transforma in trecut,caci am nevoie de activitate cand aud adrenalina cum imi curge prin urechi.Tipete,miorlaituri pe n voci,caci pisicile au musafiri.Cred ca au tort,se canta”miorlau traiasca”,apoi se fugaresc pisicile mici,sau alea mari…nu mai stiu,am pierdut numararea pasilor,cat si directia.Cred ca si-au ars blanita cu niscaiva lumanarici!Pisicile s-au facut prea mari pt asa aniversari zvapaiate!Sa le spuna cineva,nu eu insa!De ce?Nu intru in vorba cu pisicile fara pernite la labute…In rest,fete bune,ca nu stau prea mult pe-acasa;deh,pisici mondene!Acestea fiind zise,mai verific inca o data,inainte sa merg la culcare,funiile in care se mai tine tavanul,in ritm de…

Si spun tuturor,noapte buna!

18 răspunsuri

  1. Clar, stiu sa petreaca!

  2. ce ar fi viața fără pisici ?

    Noapte bună!

  3. 🙂 nu pot sa nu remarc umorul cu care ai povestit… o saptamana buna si… linistita! 🙂

  4. Multumesc asemenea! 🙂

  5. Vazand poza si titlul articolului, am crezut cu adevarat ca era vorba despre minunatele si capricioasele feline, de care curtea mea e plina. Din comentarii am inteles ca vorbeai de altfel de „pisicoase”. Mi-a placut faza cu „miorlau traiasca!”. Trebuie sa le trag pe matze de coada sa imi cante si mie! 😀
    Asa cum spuneam (laudam) am multe blanoase in ograda, cele mai multe negre. Asa, in ciuda „ghinionului”. Astept cu „nerabdare” anotimpul marilor amoruri (cat de curand) cand noptile vor rasuna de multe „serenade” miorlaitoare sau strigate de duel din partea cotoilor din vecini, care vor incerca sa cucereasca „primadonele” din curtea mea! Sa tot dormi atunci! 🙂
    Numai bine!

    • Oh,da!!!Felinele sunt minunate,orice culoare ar avea!Ma gandesc ce vise pufoase ai primavara si oricand considera ele necesar sa iubeasca! 😛
      Cat despre pisicile mele simandicoase,amorurile lor se tin lant!Le urez bafta!!! :)))
      Numai bine si tie!

  6. Aristocratele:X…

  7. 🙂
    asta da subiect
    Multumim…
    😀

  8. Ura, uraa, uraaa!…

  9. psisicile astea 🙂

  10. nu as rezista prea mult cu asemenea vechini

    • E de inteles,sunt pisici provinciale,de casa pe pamant,stapane pe situatie si cu personalitate puternica,si nu stau prea bine cu pernitele labutelor!
      Sunt eu crescuta la Gostat,de-aia sunt asa de….sensibila!
      :))

Lasă un răspuns

