Azi,avem in program….

Mi-a placut foarte mult un blog „Look – Alike-uri Romanesti „pe care l-am gasit intamplator cautand informatii despre un scriitor.”Proprietarul”e un minunat fotograf,GABRIEL MIHAI si pe acest blog(ca are mai multe locuri in care il puteti gasi)se ocupa cu”asemanari”intre chipuri.Ceea ce ii iese e formidabil!Va dau aici numai cateva ex,restul ramane sa vedeti pe blogul lui…Tot ce stiu despre el este ca lumina ii este buna,ochiul format,imaginatia cat sa ne cuprinda pe toti.Ce mai,mi-a placut incat sa va arat si voua.

Hmmm,am ajuns si la postul 100.

8 răspunsuri

  1. pe principul primii 10 ani sunt grei (și rurmătorii după ei), îți urez la cât mai multe!

  2. ps: am scos melodia de pe mixpod 😀 imi place foarte mult

  3. multumesc oentru info
    🙂
    uite ca nu staim de blog

  4. La cat mai multe posturi… 😀

Lasă un răspuns

